Research-lista + inköpslista (nybörjare)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

5
0
Maja96:
Jag har spenderat dagen och natten med research som jag har skrivit ner från olika hemsidor och Youtubevideos, så att jag vet hur jag ska göra när jag köper en gecko.

Om någon information är felaktig eller om jag ska lägga till något så uppskattas det.
(Inte min bild.)

Källor
Leopard Gecko på YouTube
Asian Batman på YouTube
Terrariedjur.se
Zoo.se
Djurvardguiden.se
Germundsjö.com/slgf/skotselrad.html

Medlem i GHF
3149
1762
EmanuelKarl:
Maja96 skrev:
Jag har spenderat dagen och natten med research som jag har skrivit ner från olika hemsidor och Youtubevideos, så att jag vet hur jag ska göra när jag köper en gecko.

Om någon information är felaktig eller om jag ska lägga till något så uppskattas det.
(Inte min bild.)

Källor
Leopard Gecko på YouTube
Asian Batman på YouTube
Terrariedjur.se
Zoo.se
Djurvardguiden.se
Germundsjö.com/slgf/skotselrad.html

Jag kan ha fel men mjölmask är väl lika feta som zofobas? Dubia eller andra kackerlackor är bra bas annars. Och att ge godis är inte nödvändigt. Så jag skulle tagit syrsor och dubia och möjlivtvis lite larver som godis på foderdelen. Dubia är även trevligare foderdjur än syrsor då de inte låter. Sedan så äter väl leopardgeckos upp sitt skinn för att spara näring som hjälper till vin nästa ömsning. Det gör ögonfransgeckos i alla fall. Jag kan inte svara på allt då jag ju inte har just leopardgecko. Och rätta mig om jag hade fel med detta.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild