WSHH expo 1/7-2017

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Hej. Jag tänkte fråga vad ni hade tänkt köpa på WSHH expo imorgon. Och efter mässan får vi se om någon har gjort impulsköp ;)

Själv hade jag tänkt att försöka att inte köpa några djur alls, utan enbart en massa tillbehör till bra priser, och eventuellt fler individer av arter som man har i koloni på (typ kackisar). Får väl se om det kanske blir något. Men ska däremot sälja lite dubia, vandrande pinnar och halloweenkackerlackor (har ej bord, men ska sälja till Falskogs akvarium). Men blir svårt att inte köpa nåt djur, har inte lyckats med det sedan Kungälvsmässan 2014 haha, även om jag hade planerat djurköp innan de mässorna jag köt djur på.

11
8
luttwich:
Jag ska köpa en trynsnok iaf. Det är det enda säkra iaf. Men som vanligt så brukar jag komma hem med en pacmangroda.
Jagar även en Python brogensmai hane, men det får nog vänta. Är så fruktansvärt kräsen med val av djur.
Annars ska jag hålla ögonen öppna åt lite snokar.

5
7
Daniella88:
Jag har lovat sambon o inte komma hem med några djur men ska iaf köpa ett Terrarie som exotiskadyr.dk har tagit med till mig:) sen har jag planerat att köpa lite växter, termostat, värmelampor, digital termometer/hygrometer, någon bakgrund och lite inredning:) 

19
13
Robban3030:
Blev bara lite mat till mina sköldpaddor. Var annars väldigt sugen på ytterligare en Leopardsköldpadda eller en Stjärnsköldpadda.... Men har inte plats för fler sköldpaddor just nu. 

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Kom hem med en Rhombodera basalis nymf och en bättre sprayflaska. Samt lite syrsor.

5
3
Vidar:
Jag delade på ett rhombodera basalis par med EmanuelKarl och köpte en Achatina reticulata och ca. 40 syrsor.
Achatinan var ett impulsköp. :P

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Får hem en låda zophobas.

28
57
Anathema218:
Jag köpte foder och vitaminer/kalk som planerat. Hämtade djur åt en kompis och dubia till flickvännen samt spontanköpte en peppermint Pacman. Som tack för att jag hämtade åt kompisen får jag en 1.0 C. atrox, så in alles en sjujäkla givande mässa för min del! :P

71
8
babbe99:
De blev 4 styckna dendrobates leucomelas samt en Trioceros ellioti (0.1) och en hel del foder.

11
8
luttwich:
1 trynsnok, 2 honduranmjölksnokar och dominokackerlackor. Sedan blev det en mattång också
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild