Var kan man fixa små plastburkar för små spindlar? (slings)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

47
9
Avicularia:

Hej,
Jag letar efter förslag var eller vad man kan köpa för slags plastburkar med lock som är genomskinliga för tarentula slings som är cirka 1-5cm?
Man ska kunna göra hål i dem för ventilation :) Hade funkat perfekt med såna plastmuggar man kan köpa i butiken om det hade funnits lock på

Just nu så köper jag bara någon form av plastlåda från butiken med t.ex räksallad men då måste jag jobba bort papperslappen och klistret vilket är jobbigt.
www.thespidershop.co.uk/32oz-round-tubs-p-2764.html.WVIhq2iLSUk
Såna vore perfekt frågan är var man hittar dem i sverige :O även kallad 32oz deli cups på engelska

Oerhört tacksam för tips :)

tack på förhand

240
183
Mickee:
Avicularia: skrev:
Hej,
Jag letar efter förslag var eller vad man kan köpa för slags plastburkar med lock som är genomskinliga för tarentula slings som är cirka 1-5cm?
Man ska kunna göra hål i dem för ventilation :) Hade funkat perfekt med såna plastmuggar man kan köpa i butiken om det hade funnits lock på

Just nu så köper jag bara någon form av plastlåda från butiken med t.ex räksallad men då måste jag jobba bort papperslappen och klistret vilket är jobbigt.
www.thespidershop.co.uk/32oz-round-tubs-p-2764.html.WVIhq2iLSUk
Såna vore perfekt frågan är var man hittar dem i sverige :O även kallad 32oz deli cups på engelska

Oerhört tacksam för tips :)

tack på förhand

Kolla allt ikea har.
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90335843/

Medlem i SHF, SkHF
100
127
kent:

reptilgrottan.se/product/slingsburk-180-ml

6 x 10 cm

47
9
Avicularia:
kent: skrev:
reptilgrottan.se/product/slingsburk-180-ml

6 x 10 cm

Tack så mycket :)

1275
1725
Falk:
Är det trädlevande så funkar små fotoburkar bra
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild