Ögonfransgecko uppfödare i Stockholm

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
Skumpan:
Hej, jag har försökt hitta flera hemsidor som säljer Ögonfransgeckos men jag hittar inga uppfödare så det skulle verkligen hjälpa om någon gav mig någon kontakt information till olika uppfödare eller länkar till hemsidor! Jag har ocjså en fråga om det är okej att köpa Ögonfransgeckos från djur affärer och gärna ge mig några förslag om ni har några på affärer i stockholm eller någonstans nära. 

Medlem i GHF
3149
1762
EmanuelKarl:
Skumpan skrev:
Hej, jag har försökt hitta flera hemsidor som säljer Ögonfransgeckos men jag hittar inga uppfödare så det skulle verkligen hjälpa om någon gav mig någon kontakt information till olika uppfödare eller länkar till hemsidor! Jag har ocjså en fråga om det är okej att köpa Ögonfransgeckos från djur affärer och gärna ge mig några förslag om ni har några på affärer i stockholm eller någonstans nära. 

Ja man kan köpa ögonfransgeckos från djuraffär. Dock så är de flesta affärer som inte har reptiler som huudinriktning inte så kunniga. Dock så ligger Herpers Choise (en butik med reptiler som inrikning) i Uppsala, så det är ganska nära.

240
183
Mickee:
Skumpan skrev:

Du kan höra med Stina/Uppsala, köpt tre st. av henne, bra säljare.
www.terrariedjur.se/?page=user&user=Stina

2
0
Skumpan:
Tack så mycket för svaren Mickee & EmanuelKarl! De kommer säkert hjälpa

93
49
Majjen13:
Skumpan skrev:

CRT Haninge säljer reptiler samt spindlar, de kan ha några inne alt så tar de hem på ett par dagar!

CRT Zoo i Handen AB
Söderbymalmsvägen 2A
13645 HANDEN
Direktnummer till butiken:
08-121 52 776

181
110
Stina:

Kan rek dessa i Sthlm Erica, som har annons ute nu:www.terrariedjur.se/?page=market&marketitem=24925

Och även uppfördaren Yoda: www.terrariedjur.se/?page=user&user=yoda

Själv har jag inga djur kvar.

Medlem i SHF
9
6
yoda:
Stina: skrev:
Kan rek dessa i Sthlm Erica, som har annons ute nu:www.terrariedjur.se/?page=market&marketitem=24925

Och även uppfördaren Yoda: www.terrariedjur.se/?page=user&user=yoda

Själv har jag inga djur kvar.

Hej. Det är jag som är Yoda. Du hittar mig på Facebook. 
Crested Gecko Magic. Bor i Västerhaninge / Stockholm  
Mvh Anne
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild