Ödlevakt i Stockholmsområdet sökes

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
0
IngelaP:
Hej!
Finns det någon crested gecko-kunnig person här på forumet som kan tänka sig att ta hand om min sons treåriga crested gecko-hona, under drygt en vecka i sommar? Det handlar om vecka 28 och eventuellt någon dag till.

Vi har ett strörre plastterrarium som hon kan få vara i under vistelsen så du behöver inte sköta henne hos oss. Vi har nyligen flyttat och har tyvärr inte hittat någon som kan ta hand om henne. 

Jättetacksam om det finns någon här på forumet som kan hjälpa oss! 

Betalning efter överenskommelse.
Vi bor i Täby så bra om du bor i norrort/västerort.

Mvh
Ingela 

1159
626
Temla:
IngelaP skrev:
Hej!
Finns det någon crested gecko-kunnig person här på forumet som kan tänka sig att ta hand om min sons treåriga crested gecko-hona, under drygt en vecka i sommar? Det handlar om vecka 28 och eventuellt någon dag till.

Vi har ett strörre plastterrarium som hon kan få vara i under vistelsen så du behöver inte sköta henne hos oss. Vi har nyligen flyttat och har tyvärr inte hittat någon som kan ta hand om henne. 

Jättetacksam om det finns någon här på forumet som kan hjälpa oss! 

Betalning efter överenskommelse.
Vi bor i Täby så bra om du bor i norrort/västerort.

Mvh
Ingela 

Jag kan ta emot henne. Har erfarenhet. Har även terrarium. Kontakta mig privat om du är intresserad!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild