Rubicson Luftfuktare

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

11
0
Arcaano:

hallå allesammans, jag har köpt en Rubicson Luftfuktare för petflaskor som jag tänkte ta till mitt regnskogsterrarium för att få luftfuktigthet.

Men jag har kopplat den till en timer men den startar inte av det. Så tänkte kolla om nån annan har en sån och lyckats lösa problemet? Eller om nån har haft samma problem med nån annan luftfuktare och kommit fram till nån lösning?

MVH

Tobias

240
183
Mickee:
Arcaano skrev:
hallå allesammans, jag har köpt en Rubicson Luftfuktare för petflaskor som jag tänkte ta till mitt regnskogsterrarium för att få luftfuktigthet.

Men jag har kopplat den till en timer men den startar inte av det. Så tänkte kolla om nån annan har en sån och lyckats lösa problemet? Eller om nån har haft samma problem med nån annan luftfuktare och kommit fram till nån lösning?

MVH

Tobias

Har en själv, det är nått med av/på knappen som gör att den inte går igång med timer, bara blinkar till.
Man får koppla förbi det och köra med timern som av/på knapp, har inte öppnat å gjort det själv än.

11
0
Arcaano:
Mickee skrev:

Har en själv, det är nått med av/på knappen som gör att den inte går igång med timer, bara blinkar till.
Man får koppla förbi det och köra med timern som av/på knapp, har inte öppnat å gjort det själv än.

Okej tackar så mycket :) får väl försöka fixa de då xD

240
183
Mickee:
Arcaano skrev:

Okej tackar så mycket :) får väl försöka fixa de då xD

Du kanske känner nån som är bra på el?

11
0
Arcaano:
Mickee skrev:

Du kanske känner nån som är bra på el?

nej tyvärr inte :/ och det verkar inte stå online heller hur man gör :/

240
183
Mickee:
Arcaano skrev:

nej tyvärr inte :/ och det verkar inte stå online heller hur man gör :/

www.terrariedjur.se/?page=forum&thread=6568
Kolla med Python88 om han har gjort det än.

11
0
Arcaano:
Mickee skrev:

www.terrariedjur.se/?page=forum&thread=6568
Kolla med Python88 om han har gjort det än.

Oh jo. Ska göra det :)

240
183
Mickee:
Är ledig nästa vecka, ska öppna den då å kolla hur man kommer förbi on/off, har fallit lite i glömska bara :)
Tror det är lite problem att ta sig in i den bara, men får man sitta å pilla lite så ger det sig nog :)
Lägger upp nån bild å beskrivning här sen när jag kollat.

11
0
Arcaano:
Mickee skrev:
Är ledig nästa vecka, ska öppna den då å kolla hur man kommer förbi on/off, har fallit lite i glömska bara :)
Tror det är lite problem att ta sig in i den bara, men får man sitta å pilla lite så ger det sig nog :)
Lägger upp nån bild å beskrivning här sen när jag kollat.

Härligt^^
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild