Geckoödla

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

459
138
Pakke:
tenebrosa skrev:
Precis det är INTE en jungfrugecko, den är ju inte ens lik en...
Men imponerande att vissa måste skriva på alla trådar utan att egentligen veta vad det är dom svarar på

Jasså? För mig ser den första bild är som jungfrugecko. Men andra bilden ser ut som den är en unge.... Bilden är tydligen, men pixels är kasst där...

Så jag är säker på att den är jungfrugecko. TS får skapa mer skarpt och tydligare bild. Är fortfarande säker på att den är jungfrugecko.

Har inte emot om jag har fel. Men sluta med påhopp... Kan du inte skriva "Nej, jag tror att de har fel angående om gecko och de ska vara något annat än jungfrugecko".... om du vill så troll troll till kaos då. Jag deltar inte med folk som vill verkligen påhoppa på andra och skapa kaos. Varför inte kan skapa en vänliga och bra disskussion med hjälp?

Hejsvejs.

Medlem i SHF
54
54
Fredde_C:
Utan att lägga mig i vad det är för art (det överlåter jag till andra med hänvisning till min bild)
Men en ödla dyker inte bara upp? Följde den med i någons väska och isådanafall ifrån vilket land? 
Den infon är ett bra sätt att försöka efterlikna dess ursprungliga habitat. 
När det gäller foder så känns fruktpuré och eventuellt bananflugor som en bra början tills arten är helt utredd. 

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

Pakke skrev:

Jasså? För mig ser den första bild är som jungfrugecko. Men andra bilden ser ut som den är en unge.... Bilden är tydligen, men pixels är kasst där...

Så jag är säker på att den är jungfrugecko. TS får skapa mer skarpt och tydligare bild. Är fortfarande säker på att den är jungfrugecko.

Har inte emot om jag har fel. Men sluta med påhopp... Kan du inte skriva "Nej, jag tror att de har fel angående om gecko och de ska vara något annat än jungfrugecko".... om du vill så troll troll till kaos då. Jag deltar inte med folk som vill verkligen påhoppa på andra och skapa kaos. Varför inte kan skapa en vänliga och bra disskussion med hjälp?

Hejsvejs.

Visst första bilden skulle kunna vara en men den är otydlig och mörk, men på andra bilden är det ju tydligt att det inte är en. 
Fel form på tår och annorlunda färgmönster. 

4
1
Blomerus:
En god ton i denna tråd. Alla är välkomna med sina svar om vad det kan vara för art. 
Kan då säga att denna kommer från Thailand. Bilderna blir inte dom bästa då den är väldigt liten. Den ändrar färg under dygnet, ljusare på dagen och mörkare på kvällen. 
Inte speciellt skygg av sig, nästan lite nyfiken då den igår gick upp på min hand. Dessa bilder togs igår. 

459
138
Pakke:
Blomerus skrev:
En god ton i denna tråd. Alla är välkomna med sina svar om vad det kan vara för art. 
Kan då säga att denna kommer från Thailand. Bilderna blir inte dom bästa då den är väldigt liten. Den ändrar färg under dygnet, ljusare på dagen och mörkare på kvällen. 
Inte speciellt skygg av sig, nästan lite nyfiken då den igår gick upp på min hand. Dessa bilder togs igår. 

Okej då har jag fel angående om din gecko. Tyvärr vet inte vad för art den är. Hoppas nån kan svara på det.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild