Tillstånd

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i SmHF
34
11
RMreptiles:
nu har jag frågan till folk här. Har alla ansökt om tillstånd till sina ormar? Om inte, varför? :)

388
460
australis66:
RabbeNPingU skrev:
nu har jag frågan till folk här. Har alla ansökt om tillstånd till sina ormar? Om inte, varför? :)

Finns redan trådar om tillstånd för hållning av orm. Bara att söka i forumet :) 

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

RabbeNPingU skrev:

Nej. Finns ingen anledning då det inte är tillståndskrav i min kommun :) Och som "Python88" skriver finns mängder med information i ämnet i forumet. 

Medlem i SmHF
34
11
RMreptiles:
Jonas_ skrev:

Nej. Finns ingen anledning då det inte är tillståndskrav i min kommun :) Och som "Python88" skriver finns mängder med information i ämnet i forumet. 

Anledningen till att jag frågade var för att jag var nyfiken på vad folk har osv. Denna specifika fråga finns inte vad jag kan hitta :)

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

RabbeNPingU skrev:

Anledningen till att jag frågade var för att jag var nyfiken på vad folk har osv. Denna specifika fråga finns inte vad jag kan hitta :)

Vadå nyfiken på vad folk har? Har för djur? Har för tillstånd för sina ogiftiga eller giftiga djur? Har.. osv? 

Jag förstår inte :) 

Medlem i SmHF
34
11
RMreptiles:
Jonas_ skrev:

Vadå nyfiken på vad folk har? Har för djur? Har för tillstånd för sina ogiftiga eller giftiga djur? Har.. osv? 

Jag förstår inte :) 

Kanske egentligen är en "konstig" sak men är sugen på att veta vad folk har för åsikter om att man behöver ha tillstånd (det vet jag står i fler trådar) men även så hade jag velat veta mer vad folk gör åt det om dom nu kanske skulle tycka tillstånden är helt fel. Som jag som ska ha en trynsnok tycker det är tråkigt att behöva betala 1700kr för att få ha den där jag bor nu och inom 1 år kommer jag flytta och söka om tillståndet. Funderar mycket på hur folk gör med tillstånden, struntar dom i det eller ser dom bara glada ut och skickar in allt :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild