Expo sthlm vs Tropikmässan Malmö

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

11
8
luttwich:
Det var ju himla dumt att dessa två mässor skulle infalla på samma dag och att man tvingas att välja en av dom.
Har varit i Södertälje sist och det överträffade mina förväntningar, men något med Malmö lockar också.
Så kan folk berätta lite hur Malmö brukar vara, hur stor brukar den vara? Många utländska säljare?

Undra om det kommer bli två små mässor eller att vissa kommer dra sig mer till den ena. 

2966
1648
Hoggaforfan:
luttwich skrev:
Det var ju himla dumt att dessa två mässor skulle infalla på samma dag och att man tvingas att välja en av dom.
Har varit i Södertälje sist och det överträffade mina förväntningar, men något med Malmö lockar också.
Så kan folk berätta lite hur Malmö brukar vara, hur stor brukar den vara? Många utländska säljare?

Undra om det kommer bli två små mässor eller att vissa kommer dra sig mer till den ena. 

Malmö är nog något större då det är närmre kontineten väljer nog många utländska försäljare det framför 60 mil längre väg men förra gången det hände så blev det två mindre mässor, jag är lite osäker på vilken som var marginellt större men det märktes ju klart att på Malmö att det var en annan mässa med och vill minnas att folk sa detsamma om Stockholm.

11
8
luttwich:
Det lutar nog åt Malmö för min del, bor mitt emellan Södertälje och Malmö. Besökte Södertälje i januari och det var en fantastisk mässa, men aldrig varit på den i malmö så den skapar ett vist intresse. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild