Leopardgecko mat Göteborg?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
loppan91:
köpte en Leopardgecko igår. Men var ska jag köpa mat? Var köper ni som bor i Göteborg era syrsor? Kommer inte klara av att odla egna, tycker krypen är ganska obehagliga

412
420
Hadara:
Varför köpte du inte på mässan? Fanns ju massor. 
Men i framtiden kan du köpa på gbg zoo eller Mölndals zoo. Men de är dyrt i längden att inte odla egna kackisar..  

2
0
loppan91:
kommer inte köpa så många åt gången. Köpte inga på mässan för vi bor vid kaggeledstorget så tänkte köpa där till att börja med. Men funderar på om det finns fler ställen och var alla andra köper

26
8
Lizzy:
Hadara skrev:
Varför köpte du inte på mässan? Fanns ju massor. 
Men i framtiden kan du köpa på gbg zoo eller Mölndals zoo. Men de är dyrt i längden att inte odla egna kackisar..  

Kan du ge lite tips på hur man odlar egna? Jag kar köpt i Kba men också på Mölndals zoo och riktigt små på Göteborgs Zoologiska vid kaggeledstorg. De på mölbdalszoo tyckte jag var lite stora för en ung gecko. 

26
8
Lizzy:
loppan91 skrev:
köpte en Leopardgecko igår. Men var ska jag köpa mat? Var köper ni som bor i Göteborg era syrsor? Kommer inte klara av att odla egna, tycker krypen är ganska obehagliga

Jag med

412
420
Hadara:

Lizzy skrev:

Kan du ge lite tips på hur man odlar egna? Jag kar köpt i Kba men också på Mölndals zoo och riktigt små på Göteborgs Zoologiska vid kaggeledstorg. De på mölbdalszoo tyckte jag var lite stora för en ung gecko. 

Vad vill du odla? Syrsor? Kackerlackor? 

26
8
Lizzy:
Hadara skrev:

Vad vill du odla? Syrsor? Kackerlackor? 

Syrsor
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild