Expo väst 1/4 Vad köptes?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Vad köpte ni på Expo Väst idag?

Själv kom jag hem med 300st dubia (fast jag ska dela den lådan med en kompis), ett gäng Kubanska och ett gäng tropiska gråsuggor, hoppstjärtar, 10st Gromphadorhina portentosa och en massa tillbehör. Skulle även köpa Döskallekackerlackor,, men dom var slut så jag köpte istället en sköldbönsyrsa-nymf som var ca 1cm bara (Rhombodera basalis). Har inte hunnit ta några bilder på dom ännu men det kommer såsmåningom.

412
419
Hadara:
Jag kom hem med 1.0 Antaresia childreni, 3.3 Geosesarma dennerle, 0.1 Chromatopelma cyaneopubecens, hoppstjärtar, belysning från dusk, KUK terrarium, matningstång, lite korkbarkgrenar och värmemattor :D Mycket nöjd! Djuren var bokade sedan innan men kompletterade med 2 till krabbor

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Men det bör väl ändå finnas fler som köpte grejer på den mässan=P

496
213
David:
Köpte inget kul. Men en termostat kom jag hem med.

25
55
halilmutlu20:
Köpte en palmhuggorm och ca 40 kg råttor.

18
11
Christopher:
Fogger, foder och en Leopardsköldpadda. 

95
43
JAReptiles:
en hel del råttor, dubaia, syrsor, gräshoppor, mjölmask, tillbehör och en liten nätpyton

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
En Pterinochilus murinus och 600 st dubia fick jag hemlevererat.

95
35
uzaan:
Jg köpte ett gäng dubior och en frigolitbakgrund. Just den blev Olga väldigt förtjust i. Jag hann inte få in den till henne innan hon skulle klättra. =) Hon t.om glömde bort att hon helst inte vill att jag lyfter henne. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild