Vipera berus

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 8

1275
1725
Falk:

Pngtaipan skrev:
Börjar lukta lite troll om Tråd-skaparen..

Jag hoppas att du har rätt =) För jag blir hellre lurad utav ett troll än att tjaffsa med någon som denne.

478
592
Rottenroth:
Tyvärr är ignorans av denna grad en vanlig förekomst hos nybörjare som har mer ha begär än en riktig glöd.

Tror inte du lär få någon hjälp av någon i detta forumet mer efter hur du skrivit Vipera84.

Det som avslöjjar din kompetens / kunnighet är att du ens behöver fråga sådana här frågor.

81
154
Pngtaipan:
Falk skrev:

Jag hoppas att du har rätt =) För jag blir hellre lurad utav ett troll än att tjaffsa med någon som denne.

Ja hoppas jag med..  Horribel inställning i dom svaren.TS ger

20
44
Mintkrokant:
Kan ni bara ge er. Så jävla larvigt att öppet sitta och mobba (ja för det börja likna mobbing) en person! Och är det så svårt att hålla en god ton? Ni tillför inget med att vara dryga och otrevliga.

1275
1725
Falk:
Mintkrokant skrev:
Kan ni bara ge er. Så jävla larvigt att öppet sitta och mobba (ja för det börja likna mobbing) en person! Och är det så svårt att hålla en god ton? Ni tillför inget med att vara dryga och otrevliga.

Vet du ens vad vi diskuterar?

20
44
Mintkrokant:
Falk skrev:

Vet du ens vad vi diskuterar?

Ja, han söker efter en huggorm så låt honom göra det. Han är inte här för att ni ska få en chans hacka på honom.

1275
1725
Falk:

Mintkrokant skrev:

Ja, han söker efter en huggorm så låt honom göra det. Han är inte här för att ni ska få en chans hacka på honom.

Ok så du tycker att en person som varken respekterar hur viktigt det är med laglig handel eller vidden av baskunskaper innan man skaffar ett potentiellt dödligt djur ska få göra det utan någon som helst ifrågasättande?

Kritiken mot honom är befogad och rakt på sak.

20
44
Mintkrokant:
Falk skrev:

Ok så du tycker att en person som varken respekterar hur viktigt det är med laglig handel eller vidden av baskunskaper innan man skaffar ett potentiellt dödligt djur ska få göra det utan någon som helst ifrågasättande?

Kritiken mot honom är befogad och rakt på sak.

Nej och vad jag tycker har inget med saken att göra. Det är dock fåningt att anta saker om ts då du själv skriver att du inte vet något om honom. Bara för att man inte har en pressentation osv betyder det ju inte att man är någon skummis eller inte har de rätta kunskaperna som krävs för att ha en giftorm.

Men ja jag håller med om att personen i fråga är nog ett troll.

20
22
vipera84:
Mintkrokant skrev:

Nej och vad jag tycker har inget med saken att göra. Det är dock fåningt att anta saker om ts då du själv skriver att du inte vet något om honom. Bara för att man inte har en pressentation osv betyder det ju inte att man är någon skummis eller inte har de rätta kunskaperna som krävs för att ha en giftorm.

Men ja jag håller med om att personen i fråga är nog ett troll.

Trollhättan är alla här under guds trollkraft 

Bry dig inte om dom för tydligen har dom inte vuxit ifrån sandlådan eller så fick dom stryk istället för kärlek av mamma 

Jag har mer erfarenhet av giftormar än dom har av kärlek från barndomen 

Man skulle kunna tro att det är ett dagis här så som dom resonerar

Det är lätt att tro dom haft kopparödlor istället för ormar

Jag orkar inte skriva stor CW på varje klubbsida för jag tycker nog att man kan fråga istället 

20
22
vipera84:
peter54 skrev:

Det låter på din defensiva ilska som att du vet att du har fel, men framhärdar ändå för att du inte bara kan säga "okej, jag ska gå den legala vägen istället". Dina argument är ur juridisk synpunkt helt förkastliga och eftersom en sajt som denna är bunden av svensk lag, är det så klart inte okej att påstå att olagiga djur är helt okej bara de är friska. Detta är ingen "fria tider"-sida där man kan vräka ur sig vilka samhällsomstörtande påståenden som helst. De allra flesta medlemmar vill kunna hålla på med sin terrariehobby lika fritt som hittills. Med din modell är det snart slut på det.

Driver du med mig? Hur hindrar jag er? 

Det börjar likna dagis när ni skriver personangrepp 

Jag kan informera dig om att senast idag var jag hemma hos en giftorm samlare 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 8
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild