Söker reptiler till foto

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:

Hej! Jag vill gärna utöka min portfolio och söker därför reptiler att fotografera. I dagsläget är det Värmland och närliggande som är intressant alternativt om man gör upp något i samband med någon mässa. :) Gärna lite "ovanligare" reptiler eller färgglada sådana (kameleonter exempelvis). Med andra ord letar jag inte leopardgeckos, skäggagamer, majsormar och dylikt.

Skriv i tråden eller ännu hellre dra iväg ett PM!

412
419
Hadara:
Du är alltid välkommen om du har vägarna förbi göteborg :) 

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
Samma här :) Du vet att du/ni är välkomna förbi oss.. Och som du även vet är det en bit till oss, men finns ju å andra sidan många herpare att besöka inom gångavstånd från mig! :) 

165
186
denka:
doreanus,melinus å olika djur kan ja bistå mä?
om du ska t borås å tar västra vägen ner så passerar du mig ;)

741
681
Binks:
Ta med lite terrarium upp till mig och passa på och ta bilder på mina djur.
De va typ den bästa idén jag kommer ha denna månad tror jag.

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Binks skrev:
Ta med lite terrarium upp till mig och passa på och ta bilder på mina djur.
De va typ den bästa idén jag kommer ha denna månad tror jag.

Tänka sig, att endast för dig, ett erbjudande du inte kan missa! 2000 kr för två fula plyfaburkar, foton på dina djur samt en halv säck använd torv!

741
681
Binks:
HappyLucky skrev:

Tänka sig, att endast för dig, ett erbjudande du inte kan missa! 2000 kr för två fula plyfaburkar, foton på dina djur samt en halv säck använd torv!

Vi kan mötas halvvägs i en deal att jag betalar 1000spänn för 4st perfekta terrarium med det som behövs i, du får behålla torven och du får fota min katt även.

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Hanna du vet ju om att i mitt bostadsområde är vi flera stycken med ormar, så det kan ju vara värt resan menar jag ;) 

Är du nyfiken på vilka kan vi ta det i pm, "hänger" inte ut någon här men du vet vilka alla är haha (Föreningsmedlemmar dom flesta.). Vretasvägen i Valbo måste vara det ormtätaste området i Sverige, dock så klagar jag inte :D 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild