Emoji-pyton

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

321
444
Daniel_S:
www.aftonbladet.se/nyheter/a/dArLJ/uppfodarens-chock--emoji-ormen-har-tre-leende-ansikten

459
138
Pakke:
Hahaha vad sjukt

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
Haha åtta år av avel för att få fram den. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!! Är inte någon som är förtjust i avel, men detta var lite kul faktiskt

459
138
Pakke:
EmanuelKarl skrev:
Haha åtta år av avel för att få fram den. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!! Är inte någon som är förtjust i avel, men detta var lite kul faktiskt

Det är kul och förjust att se den, dock han kommer att tjäna mycket pengar på "emoji-pyton" är inget att skratta åt.

Själv är jag emot avel med mönster, färger och e.t.c som folk sysslar ju med, dock är det deras sak.

Medlem i SkHF
368
438
AlexGustavsson:
EmanuelKarl skrev:

Haha jag förstår inte vad du tycker är roligt med just det? ;) Det finns ju de som jobbar flera decennier för att få fram en viss morph så åtta år är ju inte så himla lång tid! 

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
AlexGustavsson skrev:

Haha jag förstår inte vad du tycker är roligt med just det? ;) Det finns ju de som jobbar flera decennier för att få fram en viss morph så åtta år är ju inte så himla lång tid! 

Jag tyckte bara det var lite kul hur olika "udda" sätt att morfavla och hur många år man faktiskt kan satsa på en enda orm.

1275
1725
Falk:
Hoppas att den och deras morphgener dör illa kvickt.

74
23
Dempan242:
Jag tror att han kan sälja den för fler hundra tusen till seriösa köpare eller är jag ute och cyklar?

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
Binwan skrev:
Jag tror att han kan sälja den för fler hundra tusen till seriösa köpare eller är jag ute och cyklar?

Tror jag också.

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
Personligen skulle jag inte ens ta emot den där (fula) individen om jag så fick den gratis :) Tragisk vart morfaveln kommit idag, vågar knappt tänka framåt.. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild