Funderar du på att köpa nytt Terrarium! Kolla in detta billiga stället först!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
4
danskmaister:

Tjena ny på forumet här! så tänkte ge er ett litet tips!

Jag vill bara rekommendera alla som ska går i tankarna om att köpa terrarium eller villa köpa ett nytt i sin samling, av att kolla på www.Amazon.co.uk, då jag tycker att prisena här i sverige är helt bissarra begangnat som nytt! det är vansinnigt dyrt enlig mitt tycke!

jag gjorde ett riktigt kap (i mitt tycke) igår! jag köppte detta stilrena terrarium i valnöt med måtten 122 x 40 x 37cm för 1100kr med frakt helt nytt!

kan vara värt att nämna att inte alla säljare skickar till sverige! men många gör, så om man letar lite ska där inte vara något problem att hitta något för just dig!
så går ni/du i tankarna, så kolla gärna in där innan ni köper något här i sverige

Medlem i SHF
945
1179
Flyers90:

Smartare att gå in och kika på Tyska amazon, för om man köper något för över €39 så är det gratis frakt till Sverige!

www.amazon.de/

2
4
danskmaister:
Flyers90 skrev:
Smartare att gå in och kika på Tyska amazon, för om man köper något för över €39 så är det gratis frakt till Sverige!

www.amazon.de/

Även de är ett bra tips! har kollat en del där, inget som fattade mitt öga direkt och inte alla som har gratis frakt, vad jag kunde se iallafall! men alla tips är välkommna! speciellt för nykommand som jag i denna spännande hobby!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild