Fotografering Orm-Ödla

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
1
Dalkarls:
Hej!

Jag heter Christoffer och jobbar som fotograf i Stockholm. Jag ska nu på lördag, 4:e Mars göra en fotografering för en svensk modetidning där ena bilden har ett tema som involverar djur.

Bilden kommer vara ett stilleben, en bild med mode accessoarer (skor, smycken etc) och vi skulle väldigt gärna vilja hitta någon som skulle vilja ha sin orm eller ödla med på denna bild! Bilden kommer i så fall publiceras i April. Om intresse finns så kan jag ge mer information om vilken tidning det gäller mm.

Besök gärna min portfolio www.dalkarls.se för att se tidigare bilder som jag har tagit.

Tack på förhand.

Mvh,
Christoffer

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Dalkarls skrev:
Hej!

Jag heter Christoffer och jobbar som fotograf i Stockholm. Jag ska nu på lördag, 4:e Mars göra en fotografering för en svensk modetidning där ena bilden har ett tema som involverar djur.

Bilden kommer vara ett stilleben, en bild med mode accessoarer (skor, smycken etc) och vi skulle väldigt gärna vilja hitta någon som skulle vilja ha sin orm eller ödla med på denna bild! Bilden kommer i så fall publiceras i April. Om intresse finns så kan jag ge mer information om vilken tidning det gäller mm.

Besök gärna min portfolio www.dalkarls.se för att se tidigare bilder som jag har tagit.

Tack på förhand.

Mvh,
Christoffer

Vad har ni själva för kunskap om reptiler? Tänker på stress, temperaturer i studio(?) osv. Vad får personen för ersättning som trots allt lånar ut sitt djur för ett jobb som du förmodligen får betalt för? :)

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
HappyLucky skrev:

Vad har ni själva för kunskap om reptiler? Tänker på stress, temperaturer i studio(?) osv. Vad får personen för ersättning som trots allt lånar ut sitt djur för ett jobb som du förmodligen får betalt för? :)