Sökes! nedfrysta döda reptiler.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

4
3
Bludflud:

Hai! vänder mig till reptilfolket då ni verkar vara mest tolerant av denna förfrågan:D

är en tjej på 20 år som är fritids konservator, och samlar bland annat på skinn och skallar från olika djur. 

jag söker nu folk som har reptiler och andra smådjur i frysen. reptiler brukar ha väldigt starka och fina färger och förtjänar att beundras även efter deras död. dessa kommer då att bli wet specimens. (googla)

även andra djur är av intresse, grodor, gnagare, dödfödda hund/kattungar insecter etc. 

som betalning kan jag ge en mindre summa eller göra ett byte mot ett eller några djur i burk som du får tillbaka. 

let me know om du bor i norrland (gävle inräknat) så kan jag nog komma och hämta upp. 

annars funkar det fint att skicka dem frysta förutsett att du har en frigolitlåda du är villig att offra och sågspån och/eller frysklamp. 

81
104
PanicAttack96:
Har 2st Vipera aspis i frysen. Hade ju inte varit helt fel att få tillbaka en av dem haha. 

4
3
Bludflud:

PanicAttack96 skrev:
Har 2st Vipera aspis i frysen. Hade ju inte varit helt fel att få tillbaka en av dem haha. 

det ska gå att ordna:)

kan du skicka mig ett mail så kan vi hålla kontakten där ist? - blodlod@hotmail.com

81
104
PanicAttack96:
Bludflud skrev:

det ska gå att ordna:)

kan du skicka mig ett mail så kan vi hålla kontakten där ist? - blodlod@hotmail.com

Ska kolla skicket på dem och sådant. Hör av mig! :)

Medlem i GHF
3136
1744
EmanuelKarl:
Lägg ut en annons i köp & sälj delen så är det större chans att få napp om det gäller säljes/köpes

4
3
Bludflud:

EmanuelKarl skrev:
Lägg ut en annons i köp & sälj delen så är det större chans att få napp om det gäller säljes/köpes

tack för tips! 

Medlem i SHF
110
82
do_it:
adressen ska vara blodflod@hotmail.com och INTE blodlod@hotmail.com :)

Finns det ingen som bygger upp skeletten från reptiler ?

6
1
Jungle:
Galileoramos.com

38
26
Hazel:
Visa gärna bilder på dina verk!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild