Solvalla

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

Medlem i DHF
263
355
McPede:
Missade mässan och är nyfiken på hur den var. 

Medlem i SHF
54
54
Fredde_C:
För mig som bara var där för att bunkra upp med foder och tjata med folk så var den helt okej i vanlig ordning. Råkade dessutom springa på några pilgift som fick följa med hem som grädde på moset :) 

17
19
mjreptiler:
Den var bra som vanligt

Medlem i DHF
263
355
McPede:
Va fasen, var det bara 2 som åkte? :)

Medlem i SkHF
368
438
AlexGustavsson:
Var där för första gången och blev förvånad över hur lite utställare och besökare som var där! 

21
2
reptiking:
skulle köpa en grön anolis från rb reptiler men när jag fick lådan så var det också en mjölksnok under men det löste sig

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Jag var där första gången förra året, då tyckte jag det var riktigt bra! 

Nu i lördags var jag också där.. Den här gången blev jag något besviken måste jag säga. Väldigt lite utställare/säljare och jag upplevde det som väldigt glest med besökare. Foderdjur fanns det dock gott om och tur var det eftersom det var största anledningen till mitt mässbesök :) Kom hem med flera lådor av olika kackerlackor från olika bord. Även förbokat frysfoder till ormarna. 

Roligt att träffa bekanta som alltid, men utbudet djur på mässan var inte bra tyckte jag. Det blir godkänt betyg trots allt, det är ju ändå en reptilmässa. 

97
93
knotan:
reptiking skrev:
skulle köpa en grön anolis från rb reptiler men när jag fick lådan så var det också en mjölksnok under men det löste sig

Förstår inte riktigt. Var det både en mjölksnok och en grön anolis i samma låda? 

21
2
reptiking:
knotan skrev:

Förstår inte riktigt. Var det både en mjölksnok och en grön anolis i samma låda? 

Ja

97
93
knotan:
reptiking skrev:

Ja

Ibland kan det ju bli fel. Olycklig kombination dock då ju ödlor är en del av dieten för mjölksnokar. Antar att det var en juvenil mjölksnok och en adult anolis.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild