Hamm i höst

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

38
59
Reptileguy:

Är det någon som vet när mässan i Hamm är i höst? Visst brukar dom ha en varje höst?

1244
472
leedragon:

september

456
202
isdrake:

Mässan i Hamm är flera gånger per år. Det har redan varit en och nästa hålls redan i mars. 

38
59
Reptileguy:

Tack så jättemycket!!

1685
794
fluffis:

Mars, juni, september, december.

29
0
jstrom:

Är dom inte inriktade på lite olika saker? så som reptiler på nån och gnagare på nån annan?

1244
472
leedragon:

nope, inte vad jag vet iallafal, där finns det allt

953
1840
peter54:

Det hålls en terrariemässa varje kvartal i Hamm. Om jag skulle välja tidpunkt så skulle det definitivt bli september för att då har de flesta uppfödare säljfärdiga årsungar. Å andra sidan innebär det också att den mässan är det mest folk på, så det gäller att ha en bra strategi för sina inköp och affärer.

När jag var dit i september 2005 hade jag gjort upp de flesta affärer redan i förväg och behövde bara hitta säljarna. Därför var jag egentligen färdig redan efter en halvtimme och därefter kunde jag bara strosa runt och göra impulsköp.

Det visade sig att min strategi varit bra, för vid lunchtid var det så mycket folk i lokalerna att det inte gick att röra sig. Rekommenderas inte för personer med anlag för klaustrofobi.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild