Galler, äggbox?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

11
1
AMo:
Hej allihop!

Var får man tag på sånt galler som man använder i ägg-boxen. Har sett på Youtube att alla använder den men hittar f** inte det någonstans.

Någon som vet??

173
253
Akesson:
AMo skrev:
Hej allihop!

Var får man tag på sånt galler som man använder i ägg-boxen. Har sett på Youtube att alla använder den men hittar f** inte det någonstans.

Någon som vet??

Om det är "eggcrates" du menar så säljer Aquawarehouse.se plastraster
www.aquawarehouse.se/index.php?route=product/product&product_id=1072&search=egg
www.aquawarehouse.se/index.php?route=product/product&product_id=591&search=egg

Mvh
Åkesson

11
1
AMo:

Du är bäst! Tack så mycket ?

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Ett tips till nästa gång är att skapa en mer passande rubrik där man redan med endast den får en hint vad det kan tänkas handla om. "Hjälp" i versaler låter snarare som om det handlar om liv och död.

11
1
AMo:
HappyLucky skrev:
Ett tips till nästa gång är att skapa en mer passande rubrik där man redan med endast den får en hint vad det kan tänkas handla om. "Hjälp" i versaler låter snarare som om det handlar om liv och död.

Jag behövde ju hjälp :)

Medlem i DHF
63
127
griseus:
www.simcontainer.com/

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
AMo skrev:

Jag behövde ju hjälp :)

Jag är säker på att du får hjälp även om du sätter en mer passande rubrik. Hade inte varit så roligt om alla skrev "hjälp!" som rubrik. ;)

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
Rubrik ändrad.

11
1
AMo:
Hittade det efter två dagars sökande på google, tydligen så heter det Ventilationsraster :)

www.undertaksbutiken.se/product/ventilationsraster
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild