Vad fick ni med er hem idag?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

334
289
LobsterPie:
Jag är nyss hemkommen från mässan och har packat upp det viktiga :P

Fick med mig en väldigt efterlängtad Chlamydosaurus kingii hem :D
Utöver det så blev det en fogger, en compact top, foderinsekter, lite växter och lite korkbarksrör. 

Så, vad fick ni andra med er?

1
3
Reptileboi:
En boiga ceylonensis en trynsnok och ett litet terrarium med lite tillbehör??

71
98
gnagethazze:
Som vanligt stort tack till arrangörerna för en bra mässa! Den här gången kunde jag inte vara kvar så länge tyvärr. Hämtade 6 st kungspyton som var förbokade och flera kassar foder. Köpte några gömslen också. Ser fram emot mässan igen i maj :-)

209
273
Lordguras:
Fick med mig min förbokade klipp pyton hona, terrarium, bottensubstrat, mister,  litteratur och en hel del foder :)

86
55
lepida:
Jag hade köpförbud, men så vart det visst inte för frun & dottern fick med sig hem majsorm (mandarin).

Administratör
Medlem i SHF
273
291
SvitjodsReptiler:
Kom hem med en P.lugardi, B.albopilosum och en Cardisoma armatum och sen lite tillbehör. 

Cardisoma armatum.

52
7
Malcolm:
Köpte en pantherkameleont av Zoltan och foder.

134
111
Potato:
Fick med mig hem en 0.1 bumbleebee och en 0.1 butter kungspyton.
Ett nytt terrarium
Vattenskålar x2 och en större grotta till ormen hemma.
Sen köpte jag ca 70st frysta råttor/möss hem så frysen är full nu :p

1244
472
leedragon:
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNnn jag glömde bort de var mässa igen.

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Kom tyvärr inte=(
leedragon skrev:
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNnn jag glömde bort de var mässa igen.

Och nej. Bättre lycka nästa mässa!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild