Seriös fråga

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

36
23
DeathAdder:
Hej!  Jag skulle vilja veta vad ni inom hobbyn saknar eller skulle vilja se hos tex en handlare. Är det något som inte finns att få tag på så lätt?  Jag undersöker läget lite. 
Hoppas på många bra svar. 
Mvh/Henrik 

496
213
David:
Större utbud av plastterrarier, ute i europa har vi lanzo herp, pro cage, repcage, hp terra, herptek mm Här finns typ bara exo terra...:)

240
183
Mickee:
Led-belysningar, dåligt utbud i sverige fast det finns mycket på marknaden, ZooMed har...
Byggmaterial, tex. Färgad fogskum, färgad giftfri silikon, fuktspärr m.m :)

334
289
LobsterPie:
Mickee skrev:
Led-belysningar, dåligt utbud i sverige fast det finns mycket på marknaden, ZooMed har...
Byggmaterial, tex. Färgad fogskum, färgad giftfri silikon, fuktspärr m.m :)

Håller med om bra byggmaterial, speciellt färgat fogskum. 

36
23
DeathAdder:
Tackar för alla svaren!  Så om någon skulle fixa fram dessa saker, skulle ni handla då? PM:a mig gärna vilka märken osv. :)

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:

36
23
DeathAdder:
När ni säger färgat fogskum...vilka färger är ni ute efter?

334
289
LobsterPie:
DeathAdder skrev:
När ni säger färgat fogskum...vilka färger är ni ute efter?

Huvudsakligen svart. Det finns på någon nätbutik men det kostar nästan 150 spänn/burken då. Känns lite väl dyrt när jag kan köpa vanligt gult för 30 spänn.

36
23
DeathAdder:
Hmm okej, jag ska kolla upp det där lite. Tror jag kanske kan fixa fram svart fogskum. Vågar inte lova något ännu men ska tala med en kontakt.

240
183
Mickee:
DeathAdder skrev:
Hmm okej, jag ska kolla upp det där lite. Tror jag kanske kan fixa fram svart fogskum. Vågar inte lova något ännu men ska tala med en kontakt.

En sort heter Touch & Foam Polyuretanskum.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild