Träffar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Hej.

Jag har bara en fråga. Finns det intresse för att anodna träffar lite då och då lite här och var i Sverige. Där de som vill får komma och prata lite och kanske diskutera lite med varandra? Eller något liknande (lknande ideer är välkommna). Samt att anordna lite träffar på mässor t.ex att alla som vill är på samma ställe samma klockslag.

Växelvarma hälsningar Emanuel.

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Intresse finns säkert. Jag brukar alltid möta upp och snacka med bekanta inom hobbyn på mässor och annat. :)

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
HappyLucky skrev:
Intresse finns säkert. Jag brukar alltid möta upp och snacka med bekanta inom hobbyn på mässor och annat. :)

Jo, men jag och vissa andra har en tendens att råka missa varandra på mässor=P

741
681
Binks:
Jag brukar träffa på HappyLucky på mässorna och känner ett tvång att prata med henne då man tycker så synd om hon.

184
132
C_corpse:
EmanuelKarl skrev:
Hej.

Jag har bara en fråga. Finns det intresse för att anodna träffar lite då och då lite här och var i Sverige. Där de som vill får komma och prata lite och kanske diskutera lite med varandra? Eller något liknande (lknande ideer är välkommna). Samt att anordna lite träffar på mässor t.ex att alla som vill är på samma ställe samma klockslag.

Växelvarma hälsningar Emanuel.

När det gäller mässorna är det ju bara att skriva en plats och tid. Dom som vill dom dyker ju upp :) 

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Binks skrev:
Jag brukar träffa på HappyLucky på mässorna och känner ett tvång att prata med henne då man tycker så synd om hon.

Jaha, var det därför du skulle ha autografer och foton? ;)

741
681
Binks:
HappyLucky skrev:

Jaha, var det därför du skulle ha autografer och foton? ;)

Nej inte från dig!
De är ju från din toyboy man vill ha foton och autografer.
Från dig får man bara dålig karma och dåliga vibbar.
De är därför man känner att man måste prata med dig så folk inte tror att du är så dum som du serut. :D

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Binks skrev:

Nej inte från dig!
De är ju från din toyboy man vill ha foton och autografer.
Från dig får man bara dålig karma och dåliga vibbar.
De är därför man känner att man måste prata med dig så folk inte tror att du är så dum som du serut. :D

Haha, tönt.

2966
1648
Hoggaforfan:
Happylucky är lätt att se och folk känner igen mig vilket är tur för jag är usel på att känna igen människor.

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Hoggaforfan skrev:
Happylucky är lätt att se och folk känner igen mig vilket är tur för jag är usel på att känna igen människor.

Jag också. Fördelen med att folk känner igen en och kan hälsa först. ;)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild