ORM HAR FASTNAT!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

306
101
thatreptileguy:
Har lite panik nu då min trynsnok har fastnat i sitt gömställe. Det var en dödskalle och han försökte ta sig igenom näsborren vilket var ett sån litet hål så jag trodde aldrig att han skulle ens få igenom huvudet. Så jag undrar vad jag kan göra. Kan jag sätta nån olja av något slag? 

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Om du inte redan fått loss ormen hade nog i alla fall jag försiktigt brutit sönder gömstället.

306
101
thatreptileguy:
HappyLucky skrev:
Om du inte redan fått loss ormen hade nog i alla fall jag försiktigt brutit sönder gömstället.

Det var det jag fick göra. Han är loss nu men han fick ett sår och mår inte så bra så han sitter i en plastlåda nu för att återhämta sig. 

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Hoppas det går bra med honom!

306
101
thatreptileguy:
HappyLucky skrev:
Hoppas det går bra med honom!

Ja det hoppas jag med, har haft panik hela morgonen.

306
101
thatreptileguy:
Han har rört sig som han ska och jag kan inte se något sår eller nåt på honom. Hur länge ska han vara i lådan innan jag kan flytta över honom till terrariet ? Dock så är han väldigt sur och väser och hugger så fort man närmar sig.

379
399
Mr_B:
thatreptileguy skrev:
Han har rört sig som han ska och jag kan inte se något sår eller nåt på honom. Hur länge ska han vara i lådan innan jag kan flytta över honom till terrariet ? Dock så är han väldigt sur och väser och hugger så fort man närmar sig.

Om han verkar ok ser jag ingen fara o stoppa in honom i terrariet igen redan nu.

306
101
thatreptileguy:
Mr_B skrev:

Om han verkar ok ser jag ingen fara o stoppa in honom i terrariet igen redan nu.

Ok, då han redan har gått och lagt sig så väntar jag tills imorgon bitti, tack för svar...
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild