Prisfrågor igen! :)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

100
10
Aichan:
Hur mycket kan man ta för en vuxen G. Rosea hona med ett terrarium? 

Och hur mycket kan man ta för en B. Emilia med en petbox? Ej vuxen eller sling, "tonåring". :) Kön okänd. 

Och hur mycket kan man ta för en B. Albopilosum? Bara nästan vuxen, typ. :) Kön okänd. Bor i petbox. 

Tillbehör följer med vid varje.

Om man skulle sälja varje spindel med en oanvänd och oöppnad exo terra (30x30x40), med tillbehör. Hur mycket skulle man då kunna ta? Terrarierna är relativt nyinköpta med. 

Och sen så, ett gäng jättekackerlackor (A. Tesselata), runt eller minst 20 stycken kanske, föräkar sig bra. Ihop med ett glas terrarium och tillbehör. Kommer inte ihåg hur stort terrariet är, men lite större.

1275
1725
Falk:

Vad för terrarium och tillbehör? Svårt att uppskatta ett pris när man inte vet vad det är för grejer.

G. rosea ca 250:- och resterande ugefär samma pris skulle jag tippa.

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
De blir ju helt klart mer lättsålda om du vet kön på dem. Honor är ju i regel mer eftertraktade än en subadult/adult hane.

100
10
Aichan:
G. Rosea, äldre litet glasterrarium 30x30x30

Tillbehör: värmematta, bark och lite sånt. 

Hur mycket kan man ta med helt nytt exo terrarie på 30x30x40. Med bakgrund och sånt ihop med ev bark, värmematta, osv. 

Jag har tyvärr svårt för att se könen på de. Men ska se om jag kan ta nå kort om jag hinner. Men Rosean är en hona allafall, enligt andra. :) 

187
221
Moova:

Aichan skrev:
G. Rosea, äldre litet glasterrarium 30x30x30

Tillbehör: värmematta, bark och lite sånt. 

Hur mycket kan man ta med helt nytt exo terrarie på 30x30x40. Med bakgrund och sånt ihop med ev bark, värmematta, osv. 

Jag har tyvärr svårt för att se könen på de. Men ska se om jag kan ta nå kort om jag hinner. Men Rosean är en hona allafall, enligt andra. :) 

För att veta könet på dem så bör du titta i ett öms, det ser du inte direkt genom att bara kolla på dem om det inte är en adult hane med krokar. 

100
10
Aichan:
Vet det. Men nu kollade jag mest om prisuppgifterna med detta inlägg och inte könet. :) Så kollar jag upp könen så fort det blir tillfälle och om jag hinner. Läre bli av med dom snarast så och vet inte om jag hinner se öms. :) Behöver eventuellt bli av med de innan feb/slutet av feb. Om det inte blir tidigare eller senare. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild