Stockholm Reptile Show

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

210
273
Lordguras:
Vad fick folk med sig idag? Jag tycker det var en trevlig mässa med mycket tillbehör och djur.

71
98
gnagethazze:
Tre stycken kungspyton, foder och tillbehör. Inte den bästa mässan jag varit på men förväntade mig inte mer heller. Men all kredit till komodo som arrangör ändå och hoppas dom fortsätter hålla denna mässa. Ett plus var att det var inte lika trångt som förra gången, mindre folk! Saknade flera utställare. Minus för att man fick betala för parkeringen den här dan.

181
110
Stina:
Fick med mig fransen på bild hem, inte min utan en väns. Denne hade inte haft möjlighet att köpa den om han inte fått hjälp med att den kunde vara inneboende en tid, bra när man kan hjälpas åt :-)

Övrigt blev kackisfoder och cgd.

334
289
LobsterPie:
Inga djur för mig såvida man inte räknar foder. Men lite korkbark och lite skitfina växter från Daniel_S och zooariet :)

Plockade även ned två korallfingergrodor åt en polare . 

Helt okej mässa tycker jag, hann inte kolla så jättemycket då vi hade lite tidspress, men helt klart värd att åka till :)

48
40
Jim_j:
Den här grabben, kackisar, syrsor och lite tillbehör blev det

321
444
Daniel_S:
Tycker det var en riktigt bra mässa. Lagom med folk och ett bra utbud på djur, foder och tillbehör.
Fick med mig några grodor och foder hem. 

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
Daniel_S skrev:
Tycker det var en riktigt bra mässa. Lagom med folk och ett bra utbud på djur, foder och tillbehör.
Fick med mig några grodor och foder hem. 

Vad blev det för grodor?

321
444
Daniel_S:
anders skrev:

Vad blev det för grodor?

En grupp förbokade Osteopilus septentrionalis! Har väl du sett i det vilda dessutom? :)
Skitfina djur från snail express. Riktigt drag i dom, matade dom nyss och alla åt som riktiga tokar!
Denna art blir ju riktigt stor, så jag ser verkligen fram emot tills de vuxit på sig!

127
79
Curpling:
Fick med mig 1 regnbågsboa och 2 trynsnokar.
Trevlig mässa, var en del år sedan jag har reptiler så det var väldigt trevligt att få träffa så mycket folk på en gång.

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
Daniel_S skrev:

En grupp förbokade Osteopilus septentrionalis! Har väl du sett i det vilda dessutom? :)
Skitfina djur från snail express. Riktigt drag i dom, matade dom nyss och alla åt som riktiga tokar!
Denna art blir ju riktigt stor, så jag ser verkligen fram emot tills de vuxit på sig!

Nice! Jajjemän :) Enbart sett små dock.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild