Vaktelägg

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

8
0
joel:
Hej.. Kanske lägger upp detta på fel tråd.. Men är på jakt efter vaktelägg.. Vet nån vart man kan få tag på de så uppskattas de enormt!

90
38
Fredrik85:
Underlättar nog om du skriver var du bor. Här i sthlm tror jag det finns i flertalet butiker.

373
171
Anathawa:
joel skrev:
Hej.. Kanske lägger upp detta på fel tråd.. Men är på jakt efter vaktelägg.. Vet nån vart man kan få tag på de så uppskattas de enormt!

Halvt off topic:
Har ni sett videorna med killen som kläcker vaktelägg köpta i livsmedelsbutiken? Väldigt sympatiska små filmer, han har en film där han får en räddad fågel stt äta genom att spela in ljudet från matande fågelföräldrar och spela upp..

373
171
Anathawa:
youtu.be/IPOnn9EBX74
Hans senare teknik med att stoppa vakteläggen i tesilsägg, och låta en höna ruva dem, kan kanske vara nåt för vissa svårruvade reptiler med?
Bara såna som tål vändanden, gissar jag?

48
40
Jim_j:

Anathawa skrev:
youtu.be/IPOnn9EBX74
Hans senare teknik med att stoppa vakteläggen i tesilsägg, och låta en höna ruva dem, kan kanske vara nåt för vissa svårruvade reptiler med?
Bara såna som tål vändanden, gissar jag?

Underbara filmer!

194
165
JoakimLundgren:
joel skrev:

Min granne föder upp vaktlar. Vart bor du?

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
Lägg ut en köp och sälj-annons. Jag har för mig att jag såg en säljes-annons på vaktelägg för några dagar sedan

8
0
joel:
JoakimLundgren skrev:

Min granne föder upp vaktlar. Vart bor du?

Jag bor i vänersborg

8
0
joel:
EmanuelKarl skrev:
Lägg ut en köp och sälj-annons. Jag har för mig att jag såg en säljes-annons på vaktelägg för några dagar sedan

Jag har allt lagt upp en annons om vaktelägg.. 

164
35
anders890:
Jag har köpt vaktelägg från mataffären, (tyvärr är det inte alla affärer som köper in vaktelägg) 
Angående videon, går det verkligen att köpa vaktelägg och kläcka fram ungar i t.e.x inkubator? 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild