Alba Expo 12/11-16

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Tack Alba för en bra mässa som vanligt. :)
Första mässan någonsin det blev plus och inte minus på kontot. ;)

Själv fick jag med mig tre ormar samt en värmematta hem och sålde en hel del tavlor. Nu vet jag inte om de som berömde är medlemmar här, men jag är så otroligt tacksam och glad när det kommer fram folk som säger hur otroligt fina de tycker ens foton är. :)

Nåväl, vad fick ni andra med er hem? Vad tyckte ni om mässan?

459
138
Pakke:
Vad snyggt fotona! :)

Önskar att du kunde fota några av mina crested nån gång. hehe :)

Medlem i SkHF
368
438
AlexGustavsson:
Riktigt fina tavlor! Blev riktigt bra på canvas! :) Mässan var trevlig som vanligt, var dock för en gångs skull där som besökare och inte utställare så det var ju lite ovant ;) Fick med mig 0.0.2 Phelsuma klemmeri! 

429
254
JACLAR123:
AlexGustavsson skrev:
Riktigt fina tavlor! Blev riktigt bra på canvas! :) Mässan var trevlig som vanligt, var dock för en gångs skull där som besökare och inte utställare så det var ju lite ovant ;) Fick med mig 0.0.2 Phelsuma klemmeri! 

Var du på mässan? Då glömde jag hälsa på dig ;) 

För min egen del så var jag där för att sälja djur och köpa foder :) 

Medlem i SkHF
368
438
AlexGustavsson:
JACLAR123 skrev:

Var du på mässan? Då glömde jag hälsa på dig ;) 

För min egen del så var jag där för att sälja djur och köpa foder :) 

Jag var där en snabbis bara, för en gångs skull ;) Försökte hålla utkik efter dig men såg dig inte! 

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Någon mer måste ju varit på mässan! :)

Här är det jag fick med mig. Grodan är min favorit. Haha.

143
154
TerraBygg:
Är det bara jag som tycker att det var extremt mycket tillbehör i Norrköping? Det känns som om minst hälften var plastväxter, värmemattor, värmekablar, grottor och skålar.

Medlem i SHF
214
439
crocodilejonas:
Vi från Tropikföreningen Alba vill tacka alla utställare, besökare, föreläsare och deltagare på Symposiet för en fantastiskt rolig helg!

Jag vill även passa på att tacka alla medlemmar som arbetat hårt inför, under och efter Symposiet, utan er så blir det varken mässa eller Symposium.

Nu laddar vi om batterierna för att genomföra Alba Expo i vår (vi återkommer om exakt datum),

Planera dock in nästa års Symposium redan nu då vi som vanligt kommer hålla den andra helgen i November!

Mvh Jonas
Tropikföreningen Alba

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
crocodilejonas skrev:
Vi från Tropikföreningen Alba vill tacka alla utställare, besökare, föreläsare och deltagare på Symposiet för en fantastiskt rolig helg!

Jag vill även passa på att tacka alla medlemmar som arbetat hårt inför, under och efter Symposiet, utan er så blir det varken mässa eller Symposium.

Nu laddar vi om batterierna för att genomföra Alba Expo i vår (vi återkommer om exakt datum),

Planera dock in nästa års Symposium redan nu då vi som vanligt kommer hålla den andra helgen i November!

Mvh Jonas
Tropikföreningen Alba

Ja, nästa år får det nog faktiskt bli symposiet! Tyvärr fanns inte ekonomin för det den här gången.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild