Natalmöss/råttor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
Var kan man få tag på natalmöss. Säljs det i djuraffärer? 

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
Gärna i gbg!

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
Många zoobutiker tar ju hem djur & tillbehör på kundens begäran så bara vända dig till din lokala zoohandlare och fråga :)

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
Jonas_ skrev:
Många zoobutiker tar ju hem djur & tillbehör på kundens begäran så bara vända dig till din lokala zoohandlare och fråga :)

Tack Jag får kolla de! :)

9
32
JohanS:
Och var får grossisterna sina djur från? Jag har varit hos Imazoo ett flertal gånger och det ser förfärligt ut hos djuren.

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

JohanS skrev:
Och var får grossisterna sina djur från? Jag har varit hos Imazoo ett flertal gånger och det ser förfärligt ut hos djuren.

Dom tre gånger jag varit där har det sett bra ut hos djuren. Jag lägger ingen åsikt vid om Imazo eller ej är bra, säger bara att när jag varit i deras lokaler har alla djur sett ut att ha det bra i städade burar.

9
32
JohanS:
Jag tvivlat inte på att du varit hos Imazoo 3ggr men jag tvivlar på hur du uppfattade hur djuren har det hos ett av Sveriges värsta importfötetag för djur. Här handlar det om ett systematiskt djurplågeri som inte en ända terrarist ska ställa sig bakom. Alla vettiga människor ställer sig mot den här verksamheten.

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

JohanS skrev:
Jag tvivlat inte på att du varit hos Imazoo 3ggr men jag tvivlar på hur du uppfattade hur djuren har det hos ett av Sveriges värsta importfötetag för djur. Här handlar det om ett systematiskt djurplågeri som inte en ända terrarist ska ställa sig bakom. Alla vettiga människor ställer sig mot den här verksamheten.

Systematiskt djurplågeri? Kan du utveckla det tack :) Jag säger inte att du har fel, vill bara veta hur du tänker. 

Som sagt jag har ingen åsikt om Imazo i sig, jag köper mina djur från seriösa uppfödare. Men att det ser förfärligt ut hos deras djur är vi långt ifrån överens om! 

Det ända jag reagerade på vid ett besök var att fåglarna hölls rätt många i samma rum, men nu vet jag nästan ingenting om burfåglar och hållningen av dom ska sägas. 

Deras akvarie + terrarieavdelning hade jag dock inte mycket att invända mot. Sen så ser det ju självklart olika ut hos en väldigt stor grossist eller en mindre uppfödare inriktad på specifika arter. 

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
Jonas_ skrev:

Systematiskt djurplågeri? Kan du utveckla det tack :) Jag säger inte att du har fel, vill bara veta hur du tänker. 

Som sagt jag har ingen åsikt om Imazo i sig, jag köper mina djur från seriösa uppfödare. Men att det ser förfärligt ut hos deras djur är vi långt ifrån överens om! 

Det ända jag reagerade på vid ett besök var att fåglarna hölls rätt många i samma rum, men nu vet jag nästan ingenting om burfåglar och hållningen av dom ska sägas. 

Deras akvarie + terrarieavdelning hade jag dock inte mycket att invända mot. Sen så ser det ju självklart olika ut hos en väldigt stor grossist eller en mindre uppfödare inriktad på specifika arter. 

Mata inte trollen...

9
32
JohanS:
Jonas_ skrev:

Missade du att titta när du besökte Imazoo anläggning eller spelar du dum? Funderade du någonsin varför insekter och spindlar huserar i akvarieavdelningen istället för terrarieavdelningen? Svaret heter diklorvos vilket är förbjudetS i Sverige Tycker du det är ok med hundratals anolis i pytteburkar. Nästan alla hanar saknar ben.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild