Var köper man Plastväxter ?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
Var kan man köpa snygga rankor och andra bra plastväxter? Gärna till vettigt pris. Brukar få rådet att köpa på Ikea.  Men där har jag aldrig hittat något jag gillat!

Tack på förhand !

2966
1648
Hoggaforfan:
volbeat skrev:
Var kan man köpa snygga rankor och andra bra plastväxter? Gärna till vettigt pris. Brukar få rådet att köpa på Ikea.  Men där har jag aldrig hittat något jag gillat!

Tack på förhand !

Blombutiker, inreddningsbutiker, prylaffärer som Jul, Biltema, Rusta etc
Finns även en del på mässorna.
Letar du på nätet så kolla sidenväxter med

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
volbeat skrev:

Tack på förhand !

Jag köper aldrig plastväxter då jag tycker levande växter är roligare. Men har fått i present av släkt och vänner. Men om man frågar i någon zoobutik med mer eller mindre koll på reptiler brukar dom nästan säkert ha. Jag har inte tänkt på att det finns plastväxter på IKEA och sånt, och andra sidan gillar jag inte plastväxter ändå.

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:
Levande växter tycker jag också oftast är bäst men det beror ju på lite till vilket djur det gäller.... En kungspyton jag hade tidigare mosade allt jag satte in så där blev det plast till slut ;) 

Medlem i SHF
945
1179
Flyers90:
Finns VÄLDIGT mycket via Ebay. =)

134
111
Potato:
volbeat skrev:

Tack på förhand !

Säger som han över, EBAY billigt as fuck MEN lång leverans mellan 2-4v :)

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
tack för svaren. ska kika ebay! :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild