Mässa i Malmö 2016-10-29?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

3
0
PeterAndersson:
Jag hittade följande www.terrariedjur.se/?page=happening&hid=89&sub=coming men när jag klickar på "Gå till" länken så står det inget om någon mässa 2016-10-29?

Är det felaktig information eller har de bara inte updaterat deras sida?

Mvh Peter

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
PeterAndersson skrev:
Jag hittade följande www.terrariedjur.se/?page=happening&hid=89&sub=coming men när jag klickar på "Gå till" länken så står det inget om någon mässa 2016-10-29?

Är det felaktig information eller har de bara inte updaterat deras sida?

Mvh Peter

Han som har mässan är tydligen dålig på att uppdatera, men det kommer, och plats m.m. är alltid samma.

3
0
PeterAndersson:
EmanuelKarl skrev:

Han som har mässan är tydligen dålig på att uppdatera, men det kommer, och plats m.m. är alltid samma.

Min google-FU kanske är lite dålig men jag har inte lyckats hitta någon adress..

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Slagthuset (ligger på Jörgen kocksgatan 7).

3
0
PeterAndersson:
Tack så mycket för hjälpen!

1685
794
fluffis:
Precis, arrangören brukar tyvärr vara sen med att uppdatera hemsidan. Höstdatumet gick han ut med på fb redan när vårmässan hade varit så det ska stämma :)

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
fluffis skrev:
Precis, arrangören brukar tyvärr vara sen med att uppdatera hemsidan. Höstdatumet gick han ut med på fb redan när vårmässan hade varit så det ska stämma :)

Kan man lita på utställarlistan eller är den också kvar för har är sen på att uppdatera

1685
794
fluffis:
EmanuelKarl skrev:

Kan man lita på utställarlistan eller är den också kvar för har är sen på att uppdatera

Det står "Senaste uppdatering: 2016-05-17" så det är lätt att räkna ut att utställarlistan är från i våras tycker jag :)

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
Hur brukar denna mässan va? Jag har bara kunglvsmässan att jämföra med. Men e den mycket större än kungälv? 

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
fluffis skrev:

Det står "Senaste uppdatering: 2016-05-17" så det är lätt att räkna ut att utställarlistan är från i våras tycker jag :)

Jag ser inte något där det står "Senaste uppdatering 2016-05-17"
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild