Leguan-terrarium

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

13
5
M1cke:
Hade i yngre dar grön leguan och en stäppvaran. Nu (ca 17år senare) så har jag äntligen det utrymme som krävs igen.
Har idag inhandlat några kilometer virke och några fotbollsplaner med byggplyfa :-D
Eftersom själva stommen delvis kommer vara inne i terrariet så behöver det fuktspärr. Är det akvarielack som är bäst, eller finns det något nytt mirakelmedel? :)

Slänger upp lite bilder under byggets gång.  

2966
1648
Hoggaforfan:
M1cke skrev:
Hade i yngre dar grön leguan och en stäppvaran. Nu (ca 17år senare) så har jag äntligen det utrymme som krävs igen.
Har idag inhandlat några kilometer virke och några fotbollsplaner med byggplyfa :-D
Eftersom själva stommen delvis kommer vara inne i terrariet så behöver det fuktspärr. Är det akvarielack som är bäst, eller finns det något nytt mirakelmedel? :)

Jag använder pva-lim och pvc-duk:
www.terrariedjur.se/?page=forum&thread=3976

Akvarielack eller vattenbaserat epoxylack fungerar med men är dyrt.

Medlem i GHF
3142
1752
EmanuelKarl:
M1cke skrev:

inte stäppis och leguan i samma terrararium va?=P

13
5
M1cke:
Hoggaforfan skrev:

Jag använder pva-lim och pvc-duk:
www.terrariedjur.se/?page=forum&thread=3976

Akvarielack eller vattenbaserat epoxylack fungerar med men är dyrt.

Tack för tipset! Ska jag kolla! :)

13
5
M1cke:
EmanuelKarl skrev:

inte stäppis och leguan i samma terrararium va?=P

Haha! Hade nog blivit kinkigt då :-D
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild