Mässan i Stockholm!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
Vad fick ni med hem från Expo Stockholm idag. Lägg gärna upp bilder!

/Emanuel

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
PS: Jag missade den tyvvär.

20
19
zeek:
En död packman padda jag köpt via annons här på forumet. 
Säljaren SHF medlem med vilket jag trodde skulle vara tryggt. 
Nu svarar ej på mess. 
Låter det gå ett dygn innan jag hänger ut säljaren om han inte svarar.

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
En trio leopardgeckos, jungfrugeckos, foder, växter, en otroligt bra ormkrok sen råkade det bli ett litet spontanköp i form av ytterligare en Crotalus stephensi-hona.. och lite annat smått.

71
98
gnagethazze:
Det blev mycket den här gången. 11 stycken olika lampropeltis, foder till ormarna och ödlorna, div tillbehör och alla trevliga människor man träffade. Bra mässa som vanligt även för min egen del tyckte det var lite dåligt utbud på djur!

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
zeek skrev:
En död packman padda jag köpt via annons här på forumet. 
Säljaren SHF medlem med vilket jag trodde skulle vara tryggt. 
Nu svarar ej på mess. 
Låter det gå ett dygn innan jag hänger ut säljaren om han inte svarar.

Sånt är inte särskilt bra. Hoppas att du får en levande om du gör ett försök att köpa en ny.

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
HappyLucky skrev:
En trio leopardgeckos, jungfrugeckos, foder, växter, en otroligt bra ormkrok sen råkade det bli ett litet spontanköp i form av ytterligare en Crotalus stephensi-hona.. och lite annat smått.

Trevligt. Är jungfrugeckos roliga eller? Bara undrar =)
Är ett exo terra tätt för nykläckta eller måste man täta m.m.?

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
gnagethazze skrev:
Det blev mycket den här gången. 11 stycken olika lampropeltis, foder till ormarna och ödlorna, div tillbehör och alla trevliga människor man träffade. Bra mässa som vanligt även för min egen del tyckte det var lite dåligt utbud på djur!

ok. Köpte du med dig alla trevliga människor? =P

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
EmanuelKarl skrev:

Trevligt. Är jungfrugeckos roliga eller? Bara undrar =)
Är ett exo terra tätt för nykläckta eller måste man täta m.m.?

De är skitroliga. Sålde alla i maj, men ångrade mig ganska omgående. Du lär få rymlingar i ett Exo Terra, men jag körde det ändå och hade många ungar kvar. Nu blir det ett "vanligt" terrarium.

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
HappyLucky skrev:

De är skitroliga. Sålde alla i maj, men ångrade mig ganska omgående. Du lär få rymlingar i ett Exo Terra, men jag körde det ändå och hade många ungar kvar. Nu blir det ett "vanligt" terrarium.

ok. så man får bygga ett tätt eller täta ett exoterra. Om du får rymlingar så dör dom väl lidande utanför terrariet eller
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild