Var kan jag köpa en kungspyton?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

11
4
Masen:

Var kan jag köpa en kungspyton och tillbehör i närheten av Bollnäs?

Administratör
Medlem i SHF
273
291
SvitjodsReptiler:
Har du testat att lägga ut en köpesannons?

741
681
Binks:
Om jag ska vara elak så kan jag säga att du borde skaffa glasögon för de finns överallt.
Sen om man ska vara snällare så kan jag säga att du kan kolla annonserna här på sidan då de finns mer kungspyton här än de finns övergångställen i Sverige.

Sen kan de väl vara att man måste resa lite eller se om de går att få den trasporterad för upphämtning.
Varför inte åka på mässan i Stockholm den 1okt?
Där kommer de garanterat finnas för många kungspyton, eller varför inte boka en för upphämtning på mässan?

56
16
exotiskadjur:
Nu efterfrågades det i bollnäs och inte från mässor i stockholm.

11
4
Masen:
Binks skrev:
Om jag ska vara elak så kan jag säga att du borde skaffa glasögon för de finns överallt.
Sen om man ska vara snällare så kan jag säga att du kan kolla annonserna här på sidan då de finns mer kungspyton här än de finns övergångställen i Sverige.

Sen kan de väl vara att man måste resa lite eller se om de går att få den trasporterad för upphämtning.
Varför inte åka på mässan i Stockholm den 1okt?
Där kommer de garanterat finnas för många kungspyton, eller varför inte boka en för upphämtning på mässan?

På tal om glasögon var ordet och kanske en kartbok......
Men kan meddela att jag har hittat en KP som föll mig i smaken.

741
681
Binks:
Jag har glasögon och de funkar mycket bra.
Vet även vart Bollnäs är någonstans.

Menade mer som ett skämt då de finns kungspyton överallt, och min rekommendation var bara att ta dig till mässan för att smidigt hitta någon som passar för ditt öga och plånbok och samtidigt få kontakt med uppfödare.

Bra skit att du redan fått kontakt med någon, var det någon i närheten?

11
4
Masen:
En uppfödare från Nynäshamn hörde av sig som hade möjlighet att leverera till Bollnäs via bekanta.
Terrarium bygger jag nu ett själv efter att ha spanat runt på webben efter ideer.
Är ganska låst vid specifika mått pga placeringen i huset.
Fick dessutom reda på att det finns en butik utanför Bollnäs där det finns mat och tillbehör.
Men har man aldrig varit i ormsvängen förut och inte har en aning om vart man ska vända sig.....
Den här damen blev det och hon ska levereras på söndag enligt avtal.
Normel het clown heter visst färgen.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild