Någon som har rest till Madagaskar?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1244
472
leedragon:
är det nån som har rest till madagaskar som har tips på hotell, hur dyrt eller billigt är det där? skar ( mat och så) som man bör undvika? vilka vacciner bör man tänka på att ta, hur långt tid tog det för att få vissum? och alla andra tips välkomens med

Medlem i SHF
276
343
Jubari:
Hör med Sako eller Magnus på HC, de har varit ner flertal gånger.. verkar vara ballaste resan man kan göra, sett bilderna :) 

Ska du ner? 

2966
1648
Hoggaforfan:
Vår zoolog var nere med kompisar för några år sen, jag vill minnas att det tyvärr verkade det vara ganska utplockat på djur så utan guide såg man inte mycket och det verkade mest som guiderna satte ut djuren, visade turisterna sen plockade in dem igen. 
Men fortfarande fin natur och de var överlag nöjda med resan.

1244
472
leedragon:

Jubari skrev:
Hör med Sako eller Magnus på HC, de har varit ner flertal gånger.. verkar vara ballaste resan man kan göra, sett bilderna :) 

Ska du ner? 

aha tack ska kolla med dem :)

japp eller det är målet iallafal.

Hoggaforfan skrev:
Vår zoolog var nere med kompisar för några år sen, jag vill minnas att det tyvärr verkade det vara ganska utplockat på djur så utan guide såg man inte mycket och det verkade mest som guiderna satte ut djuren, visade turisterna sen plockade in dem igen. 
Men fortfarande fin natur och de var överlag nöjda med resan.

hm, jag tror på et bättre madagaskar haha, men man får se till att hitta ett bra guide :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild