Vilken morf av leopardgecko?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

22
6
Daniela_palocci:
Kakmonstret skrev:
Antingen normal eller Mack snow.

Han som födde upp dom sa när jag frågade "jag vet inte riktigt, kan vara nån sorts macksnow eller något" så jag köpte henne som macksnow. Dock är hon inte jättelik en macksnow men det kanske inte är omöjligt? Jag började liksom tvivla på det eftersom att de bilder som kommer upp när man söker är vitaktiga

22
6
Daniela_palocci:
Den här bilden kanske är tydligare?

134
111
Potato:
Daniela_palocci skrev:

Ja hon är gulare och blåare än en vanlig faktiskt! Svårt att se på bilderna men om man jämnför henne med en av mina wild types så ser hon mer gul och blåaktig ut...Dock inte jätte mycket skillnad  Tack för hjälpen! Ska söka nu och se om tangerine kan stämma eller om det bara är så att hon faktiskt är normal!
Brukar inte tangerine vara orangea däremot?

Tangerine kan vara mycket fick jag lära mig. Mack snow är det inte.

22
6
Daniela_palocci:
Potato skrev:

Tangerine kan vara mycket fick jag lära mig. Mack snow är det inte.

Jaha :0 ja nu fick jag lära mig något nytt :) tack för hjälpen!

Medlem i SHF
4047
5100
Jonas_:

Daniela_palocci skrev:

Han som födde upp dom sa när jag frågade "jag vet inte riktigt, kan vara nån sorts macksnow eller något" så jag köpte henne som macksnow. Dock är hon inte jättelik en macksnow men det kanske inte är omöjligt? Jag började liksom tvivla på det eftersom att de bilder som kommer upp när man söker är vitaktiga

Verkar inte vara nån vidare seriös uppfödare måste jag säga :) Vet man inte ens själv vad det är man avlar fram är det ju mycket märkligt tycker jag. 

Jag säger fortfarande att det är en normalfärgad, även inom viltfärgerna på reptiler kan variationen vara rätt stor. 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild