Vilken morf av leopardgecko?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

64
81
Gorfl3x:
Daniela_palocci skrev:
Hej! Skaffade för nån månad sen en leopardgecko hona. Vet inte morphen på henne... Tycker den liknar mack snow men då borde hon kanske vara ljusare på undersidan? Morpher är inte min brillianta sida när det kommer till leopardgeckos så jag är tacksam för den hjälp jag kan få!

bild?

28
57
Anathema218:
En bild hade nog underlättat för de som eventuellt kan hjälpa dig. 

22
6
Daniela_palocci:

22
6
Daniela_palocci:
uppe nu, det gick inte att lägga upp från början

134
111
Potato:
det är en normal färgad ^^

Medlem i SHF
4047
5100
Jonas_:
Är den inte köpt som ett morfat djur så bör det ju heller inte vara ett morfat djur. Bara säga grattis till ett snyggt exemplar av en normalfärgad gecko :) 

22
6
Daniela_palocci:
Jonas_ skrev:
Är den inte köpt som ett morfat djur så bör det ju heller inte vara ett morfat djur. Bara säga grattis till ett snyggt exemplar av en normalfärgad gecko :) 

Grejen var att den faktiskt var köpt, billigt (lika som en vanlig ungefär) som ett morphat djur, bara att säljaren inte visste vilken... Jag bryr och brydde mig inte så mycket om ifall hon var morphad eller inte för jag tyckte hon var fin ändå :) däremot så ser hon lite mer blåtonad och nästan lite lilaaktig ut irl (jämnfört med de två andra jag har... Men det gör mig inte så mycket om hon är normal då jag tänkte att hon såg ganska normal ut :) Tack alla för hjälpen!

134
111
Potato:
Daniela_palocci skrev:

Grejen var att den faktiskt var köpt, billigt (lika som en vanlig ungefär) som ett morphat djur, bara att säljaren inte visste vilken... Jag bryr och brydde mig inte så mycket om ifall hon var morphad eller inte för jag tyckte hon var fin ändå :) däremot så ser hon lite mer blåtonad och nästan lite lilaaktig ut irl (jämnfört med de två andra jag har... Men det gör mig inte så mycket om hon är normal då jag tänkte att hon såg ganska normal ut :) Tack alla för hjälpen!

Kan ju vara så att hon är normal eller tangerine. Har en hona som är gulare och blå/lila aktigare än din å är en tangerine.

Medlem i SHF
241
342
Kakmonstret:
Antingen normal eller Mack snow.

22
6
Daniela_palocci:
Potato skrev:

Kan ju vara så att hon är normal eller tangerine. Har en hona som är gulare och blå/lila aktigare än din å är en tangerine.

Ja hon är gulare och blåare än en vanlig faktiskt! Svårt att se på bilderna men om man jämnför henne med en av mina wild types så ser hon mer gul och blåaktig ut...Dock inte jätte mycket skillnad  Tack för hjälpen! Ska söka nu och se om tangerine kan stämma eller om det bara är så att hon faktiskt är normal!
Brukar inte tangerine vara orangea däremot?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild