Jemenkameleont

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

11
1
LucasReptiles:
hejsan! undrade bara om någon vet när en bebis kameleont börjar få sina andra färger än bara grön? jag har en som är 4 månader och är fortfarande grön är detta för tidigt för färgerna att utvecklas eller det kommer med tiden?

om ni vet ungefär när så får ni gärna berätta! :)

134
111
Potato:
LucasReptiles skrev:
hejsan! undrade bara om någon vet när en bebis kameleont börjar få sina andra färger än bara grön? jag har en som är 4 månader och är fortfarande grön är detta för tidigt för färgerna att utvecklas eller det kommer med tiden?

om ni vet ungefär när så får ni gärna berätta! :)

Min egna började visa mer temperament å färger vid 7mån, men det beror ju mest på vad för temperament dom är på annars är dom gröna hela tiden :p Då är min en hona, men hanen han är bara röd/grön/brun nu hela tiden men han fick jag vid 3år och då är han samma färger nästan hela tiden, lite skarpare när han är arg :p

11
1
LucasReptiles:
Potato skrev:

Min egna började visa mer temperament å färger vid 7mån, men det beror ju mest på vad för temperament dom är på annars är dom gröna hela tiden :p Då är min en hona, men hanen han är bara röd/grön/brun nu hela tiden men han fick jag vid 3år och då är han samma färger nästan hela tiden, lite skarpare när han är arg :p

okej tack så mycket! :D

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild