Jemen som inte vill äta och har stängda ögon

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

1159
626
Temla:
Kristeo skrev:
Vår lilla vän fick somna in igår.........

:( Fy vad tråkigt. Beklagar!
Tog ni den till veterinären för avlivning? 

17
3
Kristeo:
Tack Temla för din omtanke!
Nej vi fick lov att ordna det själva då klockan var 11 på kvällen. Läget vart akut. Hon fick kramper och hade svårt att få luft. Det var otäckt att se. I det läget måste man göra det som är bäst för djuret.
Det blev många tårar efteråt, men min man tröstade mig med " att jag hade gjort allt och lite till för att få henne frisk ........"

Hade det varit på dagtid hade jag kunnat åkt med bilen ner till våran veterinär som finns bara några minuter från oss.

1159
626
Temla:
Kristeo skrev:
Tack Temla för din omtanke!
Nej vi fick lov att ordna det själva då klockan var 11 på kvällen. Läget vart akut. Hon fick kramper och hade svårt att få luft. Det var otäckt att se. I det läget måste man göra det som är bäst för djuret.
Det blev många tårar efteråt, men min man tröstade mig med " att jag hade gjort allt och lite till för att få henne frisk ........"

Hade det varit på dagtid hade jag kunnat åkt med bilen ner till våran veterinär som finns bara några minuter från oss.

Usch! Vilken mardröm. :( 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild