Panterkameleont

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

94
21
jespercarlssoon:
Tjena! jag får över en panterkamelont imorgon och jag undrar vad är det jag behöver tänka på? självklart har jag läst på men man kan alodrig vara för säker mvh jesper

379
399
Mr_B:
Se men inte röra i onödan första tiden. Det kan va fördel o hänga för så det är helt insynesfritt ett tag i början med. Så den får lugn och ro. Speciellt om det  kommer bli mycket spring framför burken. Så den får ta sin tid o anpassa sig till sin nya miljö. Men absolut inget måste om du inte får en jättestressad individ. /JB

94
21
jespercarlssoon:
Mr_B skrev:
Se men inte röra i onödan första tiden. Det kan va fördel o hänga för så det är helt insynesfritt ett tag i början med. Så den får lugn och ro. Speciellt om det  kommer bli mycket spring framför burken. Så den får ta sin tid o anpassa sig till sin nya miljö. Men absolut inget måste om du inte får en jättestressad individ. /JB

Okej! Vet du någon till snabbfakta hur ofta äter dom hur många ska dom ha p dag? Hitta inte så mycket info om såna smnåsaker

134
111
Potato:
jespercarlssoon skrev:

Okej! Vet du någon till snabbfakta hur ofta äter dom hur många ska dom ha p dag? Hitta inte så mycket info om såna smnåsaker

Ge mat tills den blir mätt, och inte vill ha flera. det gör jag med mina yemenkameleonter iaf :) helst kackerlackor då dom ger mest protein. jag ger morgon och kväll.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild