Var köper man glidskenor?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
Hej!

Jag har googlat ett tag nu och jag hittar ingen affär som man kan köpa skjutglaslister på?  Jag har ingen glasmästare i närheten som har öppet då jag är ledig...

Enklast för mej hade varit om jag kunde beställa från nätet. Eller åkt till någon affär som har? Va på bauhous idag och dom hade tusen olika glidskenor men inte med 2spår..

Gjorde mitt första terrariebygge idag, med tanke på att jag är en klant när det kommer till snickeri så blev jag rätt nöjd. ska bygga fler lika danna nu i veckan. Köpta virke till flera burkar. Men det fick bli en test burk idag :)

Tack på förhand!

97
177
sammemoya:
Herperschoise har, annars är det (oftast) glasmästarn som gäller! 

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
sammemoya skrev:
Herperschoise har, annars är det (oftast) glasmästarn som gäller! 

Tack då va det beställt :)

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
Blev inget från herpers dom hade visst slut tyvärr. Har varit på bauhous, hornbach och ringt 3st glasmästare ingen har????????

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
Jag bor i stenungsund och jobbar i gbg. Så tips runt dom områden önskas. Fortfarande hade det varit gött och kunnat beställa ifall någon vet någon.mer butik som har.

tack på.förhand

Medlem i SHF
945
1179
Flyers90:
Kolla med akvarielagret.se

Det ligger i Bromma /stockholm men kan troligtvis skicka om de har. 

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
Vad bör lister kosta? Har hittat en som kan beställa in för mej och de kommer kosta 500kr/burk, tycker jag låter lite väl saftigt för en 100cm burk? De ända jag har att jämnföra med är herpers choise. Som hade tagit 195kr.. ska ha till 3 burkar så de blir ju rätt dyrt med 500st.

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
Flyers90 skrev:
Kolla med akvarielagret.se

Det ligger i Bromma /stockholm men kan troligtvis skicka om de har. 

Ska ringa ovh kolla med dom idag!

2966
1648
Hoggaforfan:
volbeat skrev:
Vad bör lister kosta? Har hittat en som kan beställa in för mej och de kommer kosta 500kr/burk, tycker jag låter lite väl saftigt för en 100cm burk? De ända jag har att jämnföra med är herpers choise. Som hade tagit 195kr.. ska ha till 3 burkar så de blir ju rätt dyrt med 500st.

Mer än 500:-/m? Galet dyrt

www.tropiskarum.se/ har både plast och aluminium
ddr:

www.ms-reptilien.de/en/equipment/do-it-yourself/

Där finns plast.

Svart, brun och vit.

4 och 6 mm.

Komplett 2 meterslängd (över och under) kostar ca 12 Euro..

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild