Dubbla mässor 2-3/7

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

25
22
MikeM:
dubbla mässor igen? Iofs olika dagar men samma helg? Lidköping lördag o Solvalla söndag.
mässan som var i Södertälje nu senast var bra arrangerad o lätt att gå runt o titta på borden men det var väldigt luftigt där inne, inte många säljare.
hoppas på bra mässa nu på Solvalla med många säljare då jag ialf kommer välja den :-)

741
681
Binks:
Den i Södertälje blev ju tyvärr samtidigt som den i Malmö så därför kom inte några utav de vanliga säljarna.
Sen var de ju även några muppar som bokade bord men inte kom alls, och de hoppas jag får en rejäl räkning.

Medlem i SHF
5
0
jrgen:
Hoppas också på många säljare på Solvalla. Tittar man på den befintliga listan på deras hemsida så ser det hitills lovande ut. 

356
177
krypet:
Två mässor samma helg men olika dagar borde väl kunna göra det lättare för utländska säljare att komma?

Jag tänker åka till Lidköping eftersom jag tycker det är en alldeles ovanligt trevlig mässa som dessutom ligger lite bättre till från mig. 

En sak jag märker på mig själv är att jag åker på färre mässor när det finns fler att välja på "äh, det är snart mässa igen, jag hinner inte nu utan åker på nästa". Det stämmer inte helt och hållet - för jag väljer ju ganska noga vilka mässor jag faktiskt åker på. Hur långt det är, om det fungerar med parkering, om lokalen är bra, vad borden kostar, om jag brukar sälja vettigt bra (det är så tråkigt att packa upp djur igen). Är det fler som upplever samma sak?

Då kunde jag ju tänkte att det var smart att åka från Lidköping till Stockholm med de djur jag har kvar, men det orkar jag nog inte. Dessutom lär det ju vara de svårtsålda djuren som är kvar.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild