Jag är kluven

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

95
35
uzaan:
Jag har svårt att bestämma mig för vilken ödla jag ska ha. Jag tycker att leopardgecko och ögonfransgecko är bedårande söta. Samtidigt tänker jag att jag kanske vill ha en som är dagaktiv.... 
Hur bestämde ni er för vilken ödla ni skulle ha när ni började med detta?

Medlem i SHF
4047
5099
Jonas_:

Läste på, läste på & läste på igen :) Man kan inte lära sig för mycket innan man köper en reptil!

Att besöka människor med ödlorna du är intresserad av är inte heller en dum idé.

95
35
uzaan:
Bara att fortsätta läsa. =) Kommer nog fram till Vilken ödla jag ska ha så småningom.

375
251
Doxster:
uzaan skrev:
Bara att fortsätta läsa. =) Kommer nog fram till Vilken ödla jag ska ha så småningom.

Det kommer klicka till förr eller senare :) Förutom att läsa så kan jag rekommendera youtube, många gånger får man sig en annan uppfattning om djuren när man ser hur dom beter sig m.m.

95
35
uzaan:
Doxster skrev:

Det kommer klicka till förr eller senare :) Förutom att läsa så kan jag rekommendera youtube, många gånger får man sig en annan uppfattning om djuren när man ser hur dom beter sig m.m.

Det har jag inte tänkt på men youtube är ju bra för det mesta. Tack för tipset. =)

1275
1725
Falk:

Youtube är källan till mycket felaktig information i denna hobby.

Jag skulle rekomendera böcker och vetenskapliga artiklar.

95
35
uzaan:
Falk skrev:
Youtube är källan till mycket felaktig information i denna hobby.

Jag skulle rekomendera böcker och vetenskapliga artiklar.

Jag håller på att läsa böcker och letar artiklar osv. Youtube har jag kikat lite på mest för att se rörliga bilder. Hur de rör sig o så. Sen kan det säkert finnas fel info där ja. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild