Geckodiet.co.uk/

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

86
55
lepida:
Någon som beställt ifrån geckodiet? Själv beställt där ifrån igår, vill bara hörabom någon har positivt eller negativ feedback ifrån de.?

Medlem i GHF
3135
1742
EmanuelKarl:
jag beställde crested gecko diet får lite mer än ett år sedan, jag förstod inte riktigt vad du menade med pssitiv eller negativ feedback men min ögonfransgecko åt det iaf.

Medlem i GHF
3135
1742
EmanuelKarl:
ps, jag beställde crested gecko diet men jag kommer inte ihåg vilket webbshop jag köpte ifrån

Administratör
Medlem i SHF
273
291
SvitjodsReptiler:
EmanuelKarl skrev:
jag beställde crested gecko diet får lite mer än ett år sedan, jag förstod inte riktigt vad du menade med pssitiv eller negativ feedback men min ögonfransgecko åt det iaf.

Lepida menar om det är någon som har beställnfrån denna sida geckodiet.co.uk/ och han vill veta om den sida är bra eller dålig

Medlem i GHF
3135
1742
EmanuelKarl:
SwedishSnakeMaffia skrev:

Lepida menar om det är någon som har beställnfrån denna sida geckodiet.co.uk/ och han vill veta om den sida är bra eller dålig

ok. jag trodde att du undrade angående om någon har köpt gecko diet och undrade om ödlorna gillade det.

274
148
Flosker:
Hej

Är det mycket billigare att beställa från utlandet när man räknar moms och frakt? Kan förstå att visa saker inte finns i Sverige och måste ta från utlandet. Har läst trådar hur folk vill hämta ormar och ödlor från både Afrika och USA, finns inga odlare i Sverige?

Mvh Micke

86
55
lepida:
Flosker skrev:
Hej

Är det mycket billigare att beställa från utlandet när man räknar moms och frakt? Kan förstå att visa saker inte finns i Sverige och måste ta från utlandet. Har läst trådar hur folk vill hämta ormar och ödlor från både Afrika och USA, finns inga odlare i Sverige?

Mvh Micke

Frakten var mycket billigare.

Pröjsa £26,70 för Pangea Fruit Mix™ Banana Papaya Complete Gecko Diet, Clarks Gecko Diet - Flavour : Guava, Size : 4oz, BPZ Complete Diet - Size : 50gms  inräknat med frakt som ligger på £3 

86
55
lepida:
SwedishSnakeMaffia skrev:

Kanske mer en dum formulering av mig.

Men jag som SwedishSnakeMaffia skriver :)

86
55
lepida:
Det gick snabbare än för väntat. Nu får vi hoppas dom gillar det ;-) 4 dagar inklusive helgen då.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild