Ägg hos vattenagamerna?! Postad i två trådar.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

47
77
Gmalmgren:
Hej!

Postade även detta i min andra tråg angående två vattenagamhonor.

Inatt upptäckte jag att det flöt runt ett ägg i vattnet? Och en nergrävd i jorden. Kan det vara obefruktat? ELLER har jag fått hem 1.1 ? Tycker jag anar att den ena är lite grövre men fått förklarat av tidigare ägare att det är 0.2 . 
Ska jag lita på det, eller? 
Är en aningen förvirrad.

Vore otroligt tacksam för tips, hjälp & lite råd!

Medlem i SHF
4046
5096
Jonas_:

Man ska aldrig lita 100% på säljare som säljer 1.1 :). (Om man inte känner säljaren bra.) Jag könar alltid mina djur en extra gång hemma, har vid flertal tillfällen köpt en hona som visat sig vara en hane och vice versa :) 

Angående ödleägg får någon annan svara på det, min hemmaplan är ormägg! 

20
13
Meeis88:
Hur gamla är dina vattenagamer?

47
77
Gmalmgren:
Meeis88 skrev:
Hur gamla är dina vattenagamer?

Det vet jag tyvärr inte.. de var i jättedåligt skick när jag tog över dem, varken rörde på sig eller kunde äta. Så jag vågar inte ens gissa på en ålder :/ Förra ägaren skulle ge dem som foder för att de inte hade någon livskvalité. Men nu är det full fart på dem och är matvrak! Så, ingen som helst aning.. :(

47
77
Gmalmgren:
Jonas_ skrev:
Man ska aldrig lita 100% på säljare som säljer 1.1 :). (Om man inte känner säljaren bra.) Jag könar alltid mina djur en extra gång hemma, har vid flertal tillfällen köpt en hona som visat sig vara en hane och vice versa :) 

Angående ödleägg får någon annan svara på det, min hemmaplan är ormägg! 

Nej men precis! Tycker dock dem ser likadana ut undertill så antar att det är 0.2 , men är fortfarande osäker. Ska posta lite bilder och hoppas någon som är säker på sin sak kan hjälpa mig =) 

Okej, men tack för svar iallafall! :D
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild