TV-terrariemöbel?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

62
31
kreatur:
Hejsan, ja som tråden lyder. Finns det någon med ett sådant terrarium? Så får ni gärna skicka bild. Ska strax flytta så tänkte bygga ett sådant så tar det inte så mycket plats. Är till en Boa imperator

Medlem i SHF
4045
5093
Jonas_:

Jag har tänkt tanken men aldrig blivit av och nu bor jag större med ett eget rum för ormarna så inte intressant längre för egen del :) 

Men det jag fastnat för när jag funderat är att man måste ställa ljudkällorna ovanpå väldigt smart så inga vibrationer går igenom till terrariet, det tror jag definitivt inte är bra för ormen. Dels därför jag aldrig gjort slag i saken heller, ser för många nackdelar ;) Sen tycker jag själv att terrarier bör stå på en plats i lägenheten/huset där man inte vistas så mycket och det är minimalt med spring/rörelse/ljud och där jag har min TV uppfyller inte dom kraven hehe :) Men det ser ju såklart olika ut hemma hos oss alla så dömer inte ut ditt projekt helt! 

2966
1648
Hoggaforfan:
Vill minnas jag sett några stycken men kan inte minnas hos vem eller var.
De flesta hemmabyggda terrarium kan ha något stående på sig så varför inte en tv?

Vibrationer är svårt att undvika i en mindre lägenhet men man kanske inte behöver ha basen ståendes på lådan ;-)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild