Hjälp akut! Min ena skäggagam växer inte!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

8
3
clintan15:
Pga jag ej har plats till två terrarie och att jag verkligen inte vill att Angela ska fara illa så får jag leta efter ett nytt hem till henne. Är det någon som kan tänka sig att ta över Angela? Eller vet hur man på bästa sätt kan hitta ett nytt hem åt henne?

Medlem i SkHF
368
438
AlexGustavsson:
clintan15 skrev:
Pga jag ej har plats till två terrarie och att jag verkligen inte vill att Angela ska fara illa så får jag leta efter ett nytt hem till henne. Är det någon som kan tänka sig att ta över Angela? Eller vet hur man på bästa sätt kan hitta ett nytt hem åt henne?

Lägg ut en annons på Köp & Sälj här på terrariedjur.se! 

5
0
Fyndler:
clintan15 skrev:

Tråkigt när det blir så :( Vilket län handlar det om?

8
3
clintan15:
Oerhört tråkigt är det men man måste tänka på ödlan bästa. Jag bor i Hässleholm som ligger i norra skåne

5
0
Fyndler:
clintan15 skrev:
Oerhört tråkigt är det men man måste tänka på ödlan bästa. Jag bor i Hässleholm som ligger i norra skåne

Det är riktigt tråkigt :( Jo det är ju sant. Var inte så jätte farligt långt bort då

Medlem i SHF
4046
5096
Jonas_:

clintan15 skrev:

Tyvärr är det många som inte vet att dom allra flesta reptiler bör leva ensamma under året, endast under eventuell avel som individerna bör träffas en kortare tid annars mår dom flesta klart bättre av att bo ensamma. Reptiler är ju ändå solitära varelser, alltså ensamlevande och bör såklart hållas så även i fångenskap! :)

Hoppas du löser situationen snabbt för djurens skull.

8
3
clintan15:
Angela kommer att få ett nytt bra hem imorgon. Tråkigt när det blir så men det är för hennes bästa
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild