Foderstationer

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

64
41
Hymenopus:
Jag har sett att det säljs genomskinliga foderstationer i plexiglas till geckos och dylikt, men jag tänkte höra ifall någon vet om det går att få tag på liknande fast med annat utseénde i Sverige?

Jag skulle väldigt gärna vilja ha någon som ser naturtrogen ut, som till exempel denna: cdn.homesalive.ca/media/catalog/product/cache/1/image/800x800/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/m/a/magnat_gecko_ledge_large.jpg

Finns det någon affär som säljer eller ha ni sett det på mässor någon gång?

146
85
Lovet:
Hymenopus skrev:
Jag har sett att det säljs genomskinliga foderstationer i plexiglas till geckos och dylikt, men jag tänkte höra ifall någon vet om det går att få tag på liknande fast med annat utseénde i Sverige?

Jag skulle väldigt gärna vilja ha någon som ser naturtrogen ut, som till exempel denna: cdn.homesalive.ca/media/catalog/product/cache/1/image/800x800/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/m/a/magnat_gecko_ledge_large.jpg

Finns det någon affär som säljer eller ha ni sett det på mässor någon gång?

Pangdubia har några som är "rökfärgade" 

64
41
Hymenopus:
Lovet skrev:

Pangdubia har några som är "rökfärgade" 

Har redan sett dem, men tänkte om det fanns några som skiljde sig mer formmässigt?

146
85
Lovet:
Hymenopus skrev:

Har redan sett dem, men tänkte om det fanns några som skiljde sig mer formmässigt?

Måste du kunna fästa dom på glaset? Annars har bl.a reptilgrottan ett par snygga 

64
41
Hymenopus:
Lovet skrev:

Måste du kunna fästa dom på glaset? Annars har bl.a reptilgrottan ett par snygga 

Det är till pygmémöss, så huvudsaken är att de kommer upp en bit från bottensubstratet så att de inte snafsar ner i vattenskålen. Kan du länka till de du menar? :)

146
85
Lovet:
Hymenopus skrev:

Det är till pygmémöss, så huvudsaken är att de kommer upp en bit från bottensubstratet så att de inte snafsar ner i vattenskålen. Kan du länka till de du menar? :)

Okej, trevliga små djur, har ett gäng hemma själv. 
Har någon problem med att klistra in från telefonen men antingen går du in på reptilgrottan.se och bara klickar dig till matskålar eller så kan jag länka om någon timme när jag har tillgång till dator.

64
41
Hymenopus:
Lovet skrev:

Okej, trevliga små djur, har ett gäng hemma själv. 
Har någon problem med att klistra in från telefonen men antingen går du in på reptilgrottan.se och bara klickar dig till matskålar eller så kan jag länka om någon timme när jag har tillgång till dator.

Tror att jag har hittat dem, om det är stubbarna du menar?

146
85
Lovet:
Hymenopus skrev:

Tror att jag har hittat dem, om det är stubbarna du menar?

Yes det var dom jag syftade på 

64
41
Hymenopus:
Lovet skrev:

Yes det var dom jag syftade på 

Ok, det var en ganska snygg lösning. Tror dock ändå att jag väljer vägg-foderstationerna för att få den extra markplatsen nu när jag tänker över det :) men tack för tipset iaf!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild