Transporthjälp från Norrköping 4/2 norrut

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

18
5
Cloud:
Det har uppstått något av en nödsituation, då jag har två terrarier bokade till mässan som jag hade anlitat en här på terrariedjur.se för att hjälpa frakta idag. Nu har han dock skadat sig och kan inte åka. Finns det *någon* som kommer åka från Norrköping norrut och har utrymme i sin bil för 2 st terrarier? Allra helst transport till Västerås, men annars kan Stockholm eller Uppsala också fungera. Jag betalar självklart den ersättning ni tycker är rimlig, om någon som läser detta har möjlighet att hjälpa eller känner någon som ska till mässan och har bil med utrymme.

Utöver pengar utlovar jag även min eviga tacksamhet! 

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Hur gick det?

18
5
Cloud:
ack, det gick tyvärr inte! jag försökte hitta någon som kunde frakta men med så kort varsel var det rätt omöjligt. ännu omöjligare då jag var på en annan mässa själv och till råga på allt hade glömt mobilen hemma. knepig situation! hoppas på att de kan ta med terrarierna på nästa mässa, men det är ju rätt lång tid kvar till den.

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Tråkigt, men det löser sig nog!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild