Basilisk ungar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

52
7
Malcolm:
Tjena allihopa 

nu har min basilisk hona lagt några ägg och jag funderar på att kläcka en eller två, frågan är om det skulle vara möjligt att hålla ungarna med sina föräldrar även fast jag inte tror att det är troligt så kan man alltid fråga. 

Mvh malcolm

1253
476
leedragon:

Malcolm skrev:
Tjena allihopa 

nu har min basilisk hona lagt några ägg och jag funderar på att kläcka en eller två, frågan är om det skulle vara möjligt att hålla ungarna med sina föräldrar även fast jag inte tror att det är troligt så kan man alltid fråga. 

Mvh malcolm

har ingen erfarenhet av dem men de är köttättande. så jag skulle gissa att de lär käka dem

Medlem i SHF
4046
5096
Jonas_:

Malcolm skrev:
Tjena allihopa 

Mvh malcolm

Att fråga skadar såklart aldrig :) Dock så skulle med största säkerhet ungarna bli foder åt föräldrarna, även om dom skulle klara sig undan så är det ingenting att rekomendera. 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild